02.01.2015

Urodzinowa wishlista

  Nowy roook! Zawsze gdy takowy przychodzi odczuwam chęć zmian, sprzątania i nowości. Tym razem jednak nie ustanawiam żadnych postanowień - jeśli coś chcemy zrobić, nie powinniśmy szukać ku temu zbędnej okazji.
  Poza tym zbliżają się moje urodziny (niestety), więc wykombinowałam sobie małą, noworoczno-urodzinową wishlistę. Co prawda rzeczy z poprzedniej nadal są aktualne, dlatego tu za wiele tego nie będzie, ale... jak szaleć to szaleć.

1. Nowe soczewki
Moje stare straciły ważność w listopadzie, ale już w październiku rozcięłam jedną z nich... A cóż to za ulzzang bez wielkich oczek? Tym razem będę zamawiać je przez internet i czaję się na jakieś niebieskie lub zielone, 14,5 mm - chociaż sama nie jestem jeszcze pewna, jak to będzie z tym kolorem ;)

cr: ichigoflavor
 2. Białe sandały na platformie
To mój mały fashion goal od dłuższego czasu. Z nimi mi się jednak nie spieszy, bo do lata jeszcze daleko... Swoją drogą dla wielu wyglądają chirurgicznie i lekarsko, ale mi osobiście się podobają.


3. Bangtanowa koszulka
Konkretniej taka, jaką chłopcy mieli jeszcze za czasów "No More Dream". Generalnie nie przepadam za koszulkami z logami zespołów i innymi takimi, ale te... zdecydowanie skradły moje serce.


4. Dalszy rozwój bloga!
Największy punkt na wishliście! :D Mam nadzieję, że posty zaczną pojawiać się, tak jak kiedys, regularnie oraz że znajdę na nie więcej czasu (i cierpliwości). Chcę też położyć nieco większy nacisk na Japonię, bo mój blog w zamyśle ma łączyć kulturę japońską i koreańską, a jak na razie bardziej skupia się a tej drugiej... No ale nic to!

A na co wy aktualnie polujecie? A może aktualnie nie ma nic, co chcielibyście sobie sprawić?♥ 

5 komentarzy:

  1. Ja póki co czekam ,aż przyjdzie moje "Good luck" ,a potem chciałabym sprawić sobie bluzę 2ne1.
    Tobie życzę, aby udało Ci się zrealizować wszystkie punkty z tej oraz wcześniejszych wishlist. Swoją droga wszystkiego najlepszego (co tam ,że do Twoich urodzin jeszcze trochę zostało),spełnienia marzeń i aby ten rok był dla Ciebie cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać wishlisty ^^ ja poluję na niebieskie soczewki i myślę że kupię je już nie długo ^^ Ale oprócz tego poluję na BJD Tattoo tights, Bunny Tattoo tights oraz creepersy innego modelu :33
    Pozdrawiam cieplutko! ヽ(≧∀≦)ノ
    kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy czytam niektóre twoje wpisy odnoszę wrażenie, że jesteś strasznie płytka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się dopiero zabieram za moją wishlistę, ale na niej też się znajdą soczewki, ale one będą moimi pierwszymi (dopiero zaczynam się zgłębiać w temacie ulzzangów) :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie moze gdzie moge znalezc podobne sandaly?

    OdpowiedzUsuń