18.08.2013

Masaż twarzy na "V-line"

Jeśli ktoś z was interesuje się ulzzangami zapewne wie, że w kulturze ich piękna (jak i ogólnie piękna w Korei) pożądany jest kształt twarzy w kształcie litery "V", czyli po prostu trójkątna buźka. Nadaje to twarzy uroczy i młodzieńczy wygląd. Łapcie kilka przykładów:






Czy da się osiągnąć taki kształt twarzy bez operacji czy naturalnego daru od matki natury? Powiem wam, że tak. Zdecydowanie polecam wam filmik, gdzie Solleim Team dokładnie wyjaśniają, jak zrobić specjalny masaż. Sama stosuję go od pół roku i efekty naprawdę są widoczne! Wiadomo jednak, że jeśli nie będzie się systematycznym, to masaż nic nie da.


Jeśli link wam nie działa - KLIK.
Ktoś z was stosuje taki masaż? ^^


photos cr: tumblr

31 komentarzy:

  1. A Ty stosowałaś to? Serio działa? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, że stosuję to od pół roku ^^ I tak, serio działa, jeśli robi się to systematycznie.

      Usuń
    2. Pomocy :c filmik nie chce się włączyć xc

      Usuń
  2. Mam pytanko co to jest ta buteleczka ? Czy ona jakoś pomaga w tym masażu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej buteleczce jest specjalny olejek do masażu, jednak ja osobiście do masażu używam jedynie kremu nawilżającego, a masaż i tak daje efekty. Olejek do masażu pewnie nawet bardziej pomaga uzyskać odpowiedni efekt, ale nawet nie wiem, gdzie jakiś dobry można kupić poza internetem. ^^"

      Usuń
    2. Może być krem Nivea ?

      Usuń
    3. Pewnie, jakikolwiek krem, który nawilża.

      Usuń
  3. Ile razy w tygodniu stosujesz ten masaż? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie,inaczej efekty nie będą widoczne/zejdą z czasem.

      Usuń
  4. Po ilu miesiącach będzie widać najmniejszy efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli robisz go systematycznie i dokładnie, to nawet po 2 tygodniach.

      Usuń
  5. Ja chdzę na taki masaż w połączeniu z gimnastyką twarzy i akupresurą. Mówię wam to działa lepiej o tego botoksu i kwasu jestem bardzo zadowolona. Mam teraz pełne policzki i piękny owal, a o tym całe życie marzyłam.
    Polecam Panią Małgosię przyjmuje na ul Francuskiej 47

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak długo trwa cały masaż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaż nie może trwać dłużej niż 10 minut.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na Twoje zdjęcia, masaż mimo wszystko nie dał Ci takiego efektu, jak Azjatkom powyżej. Nadal masz np. krągłą brodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azjatki powyżej w 3/4 są po operacjach, nie po masażu D: Broda nic tu do rzeczy nie ma, bardziej chodzi o całą linię szczęki, tam gdzie jest broda masz praktycznie tylko kość, a kości nie zmienisz.

      Usuń
  9. Dasz linka do tego masażu? Bo mi tu nie działa .Proszę. .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prosiłabym o link. ;/

      Usuń
    2. The same xD

      Usuń
    3. Mi też nie działa ):

      Usuń
  10. Mi chyba by to nic nie dało. Bo mam tak kości wysunięte. ;/ Bardzo bym chciała mnieć szczuplejszą twarz. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że to glupio zabrzmi ale ,Czy chlopak też może robić sobie taki masaż???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak, czemu nie? ;)

      Usuń
    2. Czemu ma głupio brzmieć?
      Moim zdaniem, jeżeli facet o siebie dba, to jest bardziej męski od większości świata :)

      Usuń
  12. A dasz filmik do masażu bo ten nie działa ?? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile razy dziennie robić taki masaż?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma filmu :c Można go gdzieś znaleźć? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I pomyśleć, że ja całe życie miałam kompleksy z powodu drobnej szczęki w kształcie V...Nawet chciałam się operować, żeby były bardziej kwadratowe.A tu takie cudawianki :)Powinnam żyć w Azji normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń