26.03.2017

[#11] Inspirujący Tumblr

Ostatnimi czasy rzadko zaglądam nawet na Tumblr. Łatwiej i szybciej jest mi przeglądać Instagrama, ale mimo to - wolę trzymać się dodawania tumblrowych postów ;) Ciężko czasem znaleźć prawdziwe perełki, z którymi chciałabym podzielić się i z Wami - staram się nie wstawiać byle czego tylko to, co naprawdę mi się spodobało i co może spodobać się Wam. Nie przedłużając - dzisiaj garstka nieco wiosennych inspiracji!


Dani obserwuję na Instagramie (@arrestthisgal), często podobają mi się jej outfity a to jeden z tych, które mnie ostatnio zauroczył. Prosty, z akcentem różu i wygodny.






Chyba każdy czytelnik mojego bloga wie, jaki jest mój ulubiony kolor. Nie pogardziłabym taką kolekcją butów zdecydowanie ;)


Od dłuższego czasu kusi mnie piękny zimny blond, po części również z tego powodu ścięłam włosy i teraz tylko czekam, aż wpadnie mi trochę pieniędzy do portfela, żeby móc sobie na to pozwolić.



Takie stylizacje to często już niekoniecznie mój styl, ale gdy mam leniwy dzień i marzy mi się wygoda czy luźny strój - to zdecydowanie wcisnęłabym się w coś takiego. Tennis skirts nadal uwielbiam ;)


Jak Wam się podobają zdjęcia? Też nie możecie się doczekać wiosennych outfitów?
Możliwe, że na dniach usiądę też nad wyglądem bloga aby go trochę odświeżyć - także nie wystraszcie się, gdybyście zastali tu bałagan.

Do przeczytania~♥


Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. boziuuu ich makijaże są genialne! też bym chciała się tak malować, a raczej umieć się tak pomalować haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, pełen inspiracji post ^^ Też uwielbiam róż i jego akcenty :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń