01.02.2017

[RECENZJA] Urban Decay "Naked 3"



Paletę Naked 3 z Urban Decay dostałam już rok temu na urodziny, ale dopiero niedawno kilka osób zaproponowało, żebym zrobiła recenzję tej palety. Naked 3 to jedyna paleta z tej serii, która mi się podoba - chyba nic dziwnego, skoro kocham różowy kolor. Miałam też okazję porównać ją z "podróbką" z Makeup Revolution, ale że nie mam zdjęć, to na ten temat nie będę się rozpisywać i skupię się na samej palecie.




Paleta składa się z 12 cieni, a w zestawie otrzymujemy także dwustronny pędzelek. Posiada również lusterko, opakowanie jest metalowe. Znajdziemy tu maty, brokaty i lekko połyskujące cienie. Osobiście najczęściej używam kolorów strange, dust, limit i nooner - praktycznie nie tykałam najciemniejszych kolorów, dlatego dziś aż zdziwiłam się, jak bardzo są napigmentowane gdy robiłam swatche. Cienie również nie barwią skóry, łatwo się je zmywa i generalnie nie sprawiają kłopotów, nie osypują się też jakoś bardzo.



Cienie trzymają się na oczach, chociaż odnoszę wrażenie, że te najbardziej brokatowe po jakimś czasie trochę "zdmuchują" się z oka. Teraz zdecydowanie częściej będę sięgać po te ciemniejsze kolory, bo widzę, że wyglądają świetnie! Kolor blackhead mimo, że jest czarny, ma w sobie różowe i złote drobinki - wygląda pięknie w świetle, chociaż na oczach ten efekt nie jest już taki spektakularny.
Podoba mi się, że paleta jest utrzymana w stonowanych, ale ślicznych barwach - dzięki temu każdy cień ze sobą współgra i ma się wiele możliwości do stworzenia makijażu. Dodatkowo jest ona cruelty free - nie jest testowana na zwierzętach.
Paleta kosztuje około 240 zł, nie wiem, czy 12 cieni jest tyle warte - osobiście właśnie prędzej poleciłabym paletę z Makeup Revolution. Oczywiście, kolory nieco od siebie odbiegają, ale trwałością są bardzo podobne. Jeśli ktoś lubuje się w oryginałach - wówczas mogę stwierdzić, że to paleta dosyć warta tej ceny. To chyba paleta, z której właściwie najczęściej korzystam.

A jaka paleta jest Waszą ulubioną? ♥


Ask ✩ Instagram


1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post :D Paleta super, kolorki świetne, szczególnie te w odcieniach różu. Limit i dust ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń