25.02.2017

DRAMA: To The Beautiful You


Obejrzenie tej dramy zajęło mi...długo. Niby fajna, ale jednak oglądanie jej było czasami męczące. Ostatecznie zmotywowałam się do tego, żeby skończyć ją oglądać ;)

Tytuł: To The Beautiful You / For You in Full Blossom
Oryginalny tytuł: 아름다운 그대에게 (Areudaun Geudaeege)
Gatunek: Komedia romantyczna
Rok wydania: 2012
Ilość odcinków: 16
Główni bohaterowie: Goo Jae Hee (Sulli), Kang Tae Jun (Choi Minho)

Cała drama koncentruje się na Goo Jae Hee - dziewczynie która, udając chłopaka, przylatuje do Korei i zapisuje się do szkoły dla osobników płci męskiej. Wszystko dlatego, aby zobaczyć jak jej idol - Kang Tae Jun - ponownie skacze w zawodach w skoku o tyczce. Przez całą dramę jesteśmy świadkami różnych przygód dziewczyny i jej przyjaciół - min. Cha Eun Gyeola, który obawia się, że jest zakochany w "chłopaku" czy przeciwnika Tae Juna, który próbuje już na zawsze zaprzepaścić karierę chłopaka. Czy dziewczynie uda się ukryć swoją płeć? Tego dowiemy się jedynie oglądając.

Z początku dosyć sceptycznie podchodziłam do tej dramy i rzadko kiedy udawało się jej mnie wciągnąć. Zdecydowanie zbyt naciągany jest dla mnie fakt, że nikt nie dostrzegł płci Sulli, jednak mimo wszystko oglądało się przyjemnie, chociaż niektóre sceny nieco się dłużyły.

Plusy: 
+ Oprawa muzyczna
 + Ładnie ukazane sceny

Minusy: 
- Niektóre sceny się przeciągały
- Lekko naciągany wątek, niewiarygodne sytuacje mimo realnej fabuły dramy (tj. brak jednorożców i supermana).

 Moja ocena:



Ask ✩ Instagram

2 komentarze:

  1. Oglądałam o takiej samej fabule wersję japońską c: - Hanazakari no kimitachi e. Podobała mi się, więc jeśli masz ochotę, możesz ją obejrzeć dla porównania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją przygodę z dramami zaczęłam gdzieś w 2013 i właśnie ta dramka była jedną z moich pierwszych. Mimo, że dopiero poznawałam dramy to właśnie ta przykuła mnie ze względu na idoli ;) I była dla mnie taką "nowością" po wszystkich dramach, gdzie używali jeszcze telefonów na klapkę, a tu już takie wypasione + inne bajery xD

    Jak dla mnie drama dobra? Jeśli nie jest się wymagającym (obecnie dramy bardzo się rozwinęły) i chce się obejrzeć coś luźnego, z idolami, humorem i tematyką sportową.

    Dramka kojarzy mi się z wakacjami... I chyba ponownie w te wakację do niej wrócę!

    OdpowiedzUsuń