01.01.2017

2017

Długo zastanawiałam się, co napisać w takim poście. 2016 nie był dla mnie łatwy i nie będę wdrażać się w szczegóły, a życzenia noworoczne uważam za oklepane - chociaż nadal składam je innym, z grzeczności i aby pokazać, że o nich pamiętam. Pomyślałam jednak, że mogę napisać, czego bym chciała w 2017 - i napisałam to w formie krótkiego listu.

Drogi 2017.
Nie mam postanowień noworocznych i nie wdrażam w życie planu "nowy rok, nowa ja". Natomiast mam dla ciebie challenge. Bądź lepszy od 2016. Zmniejsz ilość złych życiowych lekcji i stresu, wprowadź więcej miłych wspomnień, pozytywnych wibracji. sukcesów.  Mniej fałszywych i toksycznych znajomych, mniej kłótni, mniej tragedii na świecie, więcej tolerancji i akceptacji. 
Powstrzymuj mnie od złych decyzji, popełniania błędów i stania w miejscu. Zazdroszczę ludziom, którzy mogą powiedzieć, że 2016 był świetnym dla nich rokiem, dlatego moje wyzwanie dla Ciebie - tym razem bądź najlepszy i dla mnie. 


Wam także życzę szczęśliwego nowego roku - pamiętajcie, że bardzo, ale to bardzo dużo, zależy od nas samych.

Do przeczytania ♥

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Czemu zablokowałaś aska?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry post. Świetna forma listu. Mój 2016 rok też nie był dla mnie łatwy i mam nadzieje , że ten będzie taki jak opisałaś to w liście. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 2016 rok nie był jakoś szczególnie złym.
    Ps istnienją może masaże na zlikwidowanie dołka w brodzie?
    <3

    OdpowiedzUsuń