25.12.2016

Sylwestrowe inspiracje

Coraz większymi krokami zbliża się Sylwester, a razem z nim - Nowy Rok. Ten dzień kojarzy mi się z dużą ilością świecidełek, cekinów, cyrkonii czy lśniących materiałów - przynajmniej w przypadku, gdy ktoś wybiera się na dużą imprezę. Jak dla mnie w tym roku króluje welur i satyna, które wyglądają prześlicznie w niektórych krojach.

cr: Boom Boom The Label





@alina_akilova

Osobiście nie przepadam za cekinami, ale jeżeli wyglądają tak, jak na sukience wyżej - efekt nie jest już taki "kiczowaty" i zdecydowanie bardziej mi się podoba.



@lemybeauty







@Badura sisters





Kilka propozycji na spędzenie Sylwestra w mniej szykownym, ale nadal stylowym gronie:






Sama z okazji Sylwestra skusiłam się na kupno welurowej sukienki, a jeśli będę zadowolona zdecydowanie skuszę się na kolejne - od zawsze uwielbiam ten materiał i pamiętam, jak gdy byłam dzieckiem moja mama często nosiła rzeczy z aksamitu.

A Wy? W co ubieracie się na uczczenie nadchodzącego roku 2017?

Ask ✩ Instagram


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz