07.12.2016

Listopadowy przegląd k-popowy

Listopad, przynajmniej dla mnie, był raczej spokojny jeśli chodzi o świat k-popu. Nikt szczególnie mnie nie zawiódł, szałów też nie było - niemniej, zapraszam!

Ulubiony comeback



Mam sentyment do SHINee, a w końcu wydali coś ciekawszego niż ostatnie produkcje. Piosenka ma ciekawy, tajemniczy klimat, a teledysk nie jest znowu w typowych SM-owych piosenkach.


Mamamoo nigdy nie zawodzą swoimi wspaniałymi, mocnymi wokalami - tak było też i tym razem! Dodatkowo dziewczyny zawojowały scenę na Melon Music Awards.
Pozostałe dwa comebacki, które zwróciły moją uwagę ale na nieco niższym poziomie to B.A.P ze Skydive i Hyorin z "Paradise".

Najlepsza kolaboracja



Bardzo lubię wokal Crusha, Dean także jest miły dla mojego ucha, do tego rap Zico - brzmi jak idealny utwór, co? Bardzo podoba mi się ta piosenka, ma trochę z amerykańskiego brzmienia, ale jak dla mnie to nic złego.


Smutny koniec



Pod koniec listopada dowiedzieliśmy się nie tylko o odejściu Taehyuna z Winner, ale także o oficjalnym rozpadzie 2NE1. Artysta odszedł (jak wielu uważa - wcale nie dobrowolnie) z zespołu ze względu na swoje problemy z depresją. Natomiast ikona k-popu, 2NE1, po długim wyczekiwaniu na comeback, ogłosiła rozpad - czego można było się spodziewać po odejściu Minzy z zespołu. Osobiście jest mi z tego powodu bardzo przykro, bo od 2NE1 zaczęła się moja przygoda z koreańskim popem, jednak spodziewałam się, że nadejdzie to prędzej czy później.

Ask ✩ Instagram



2 komentarze:

  1. No faktycznie Mamamoo zawojowały scene... tyle, że na MAMA 2016 ich nie było

    OdpowiedzUsuń