03.12.2016

[#1] K-POP AIRPORT CATWALK

Koreańscy idole nawet w drodze na kolejne występy czy spotkania muszą wyglądać idealnie - w końcu na każdym kroku obserwowani są przez fanów. Gdy zdarzy się im pojawić bez makijażu, swoje zaspane twarze zasłaniają maseczkami, okularami czy czapkami z daszkiem. Jednak w większości przypadków idole dbają o swój image nawet przemierzając lotniska - i dzisiaj znajdziecie tu kilka przykładów, które mi się spodobały.


Jeongyeon (Twice)

Ostatnio po raz kolejny lubuję się w outfitach utrzymanych w ciemnych barwach. W stroju Jeongyeon najbardziej podoba mi się czapka i kurtka, jedynie torebkę zamieniłabym na jakąś ładniejszą, nie przypadła mi do gustu. Wspomniane nakrycie głowy jest popularne w Korei już od dłuższego czasu - kiedyś wojowały bardzo podobne czapki, ale w kształcie rogów.

C.A.P (Teen Top)

Outfit Minsoo pewnie nie wyglądałby tak efektownie, gdyby nie jego tatuaże - nie mniej ubrał się luźno i wygodnie, a zdecydowanie zachował przy tym klasę. 


C L

CL zawsze ubiera się zjawiskowo - nawet lotnisko nie jest wyjątkiem. Uwielbiam to, jak zawsze jest pełna klasy i elegancji, cokolwiek by nie ubrała. Sweter z Moschino dodał tej zwykłej czarnej sukience nowoczesności i lekkiego pazura, dzięki czemu Chaerin wygląda świeżo i supermodnie.


Jiyeon (T-ara)

Ciepło, elegancko, kobieco, wygodnie, z klasą. Bardzo podoba mi się połączenie szarego grubego golfa z czarnym płaszczem, jedynie nie pasują mi tu mokasyny, ale to dlatego, że te buty ogólnie mi się w ogóle nie podobają.


Nie jestem pewna kto to, myślałam, że Hyuna, ale pewnie nie, w każdym razie strój mnie urzekł - czasami ciężko dobrze połączyć spodnie boyfriend z czymkolwiek, a tutaj wszystko do siebie idealnie pasuje. Ten płaszcz szczególnie mi się podoba i coraz częściej myślę nad sprawieniu sobie jakiegoś długiego, aczkolwiek czarnego płaszcza.

V (BTS)

Znowu czerń, po raz kolejny prosto, zwyczajnie, ale szykownie i bez nudy. Taehyung lubi ubrać się czasami dosyć dziwacznie, ale za ten strój dostaje ode mnie plusa - wygląda jak idealny materiał na chłopaka.

Jonghyun (SHINee)

Chociaż maska może wiele psuć, całość wygląda super wygodnie i przytulnie - aż ma się ochotę go przytulić, przynajmniej ja tak mam. Czasami zwykłe outfity to najlepsze rozwiązanie, a ta szara bluza  i wystająca spod niej koszulka (?) sprawiają, że nie wieje nudą. 


Nie jest to strój idealny na tą porę roku, ale uwielbiam takie spódnice. Uważam, że są super dziewczęce, a ta bluza nadaje całości uroczego wyglądu! Niczego bym tutaj nie zmieniła.
ż
Hyuna

Najbardziej w tym outficie podoba mi się... wszystko. Ładne sandały z kabaretkami są urocze, torebka ma ciekawy design, a góra jest dziewczęca i typowo "na co dzień". Kojarzy mi się z teraz modnymi welurowymi, dużymi sukienkami narzuconymi na luźną koszulkę.


Lubię ubrania z Chicago Bulls i lubię Jaya Parka, dlatego oczywiste, że także jego stylówka musiała się tu znaleźć. Park zawsze ubiera się trochę jak ideal boyfriend, przynajmniej według mnie - trzeba przyznać, że potrafi się ubrać.

Podobają się Wam takie posty? Może chciecie, abym coś tu dodała, zmieniła? Piszcie! ♥

Ask ✩ Instagram


5 komentarzy:

  1. Ta dziewczyn w płaszczu to nie jest przypadkiem Lizzy z Orange Caramel/After School?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie ubierałam się cała na czarno, nosiłam tylko jedną rzecz w tym kolorze albo w ogóle. A teraz? Zauważyłam, że moja szafa zamienia się prawie w samą czerń, a ja przecież uwielbiam kolorowe - pastelowe ciuszki! Mam dni, kiedy potrafię przechodzić w samej czerni, rozjaśniając outfit jakimiś dodatkami np. jasne buty, czapka bądź torebka. Winni są moi idole i ich całe na czarno stylizacje ;;
    Zakochałam się w stylizacji Jeongyeon, zmieniłabym tylko buciki, bo są dla mnie za ciężkie i faktycznie torebkę, bo jest taka... jakby pożyczyła od jednej z członkiń na ostatnią chwilę :D
    Ta lasia to chyba właśnie Lizzy z After School (jak napisano wyżej), najbardziej mi ją przypomina~ Jest to mój drugi fav outfit z przedstawionych i oszalałam na punkcie tego płaszcza prochowca. Szukałam takiego na ciepłą jesień, nawet w tym samym kolorze, jednak nigdzie nie znalazłam dobrego kroju w przyzwoitej cenie. Może uda się za rok :)

    Właśnie o taki post mi chodziło, bo już kiedyś o to pytałam. Liczę na więcej takich. Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ^^ Czekam na więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dziewczyna ze spódniczką dżinsową to Eunha z GFriend. ^^

    OdpowiedzUsuń