02.11.2016

Październikowy przegląd k-popowy

Październik był po brzegi wypełniony k-popem - starałam się uważnie śledzić wszystkie nowości i nagromadziło się tego tyle, że to będzie chyba najobszerniejszy przegląd k-popowy do tej pory... Na szczęście tym razem obyło się bez skandali i nieprzyjemnych sytuacji - bo nie będę wciągać w to obecnej sytuacji politycznej w Korei. No to lecimy!

Najlepsze comebacki



Comeback BTS wstrząsnął chyba każdym - nie tylko ARMYs, po prostu był zaskakujący, inny i świeży. Nie jestem zawiedziona, że "nie jest w ogóle w ich stylu", bo wiem, że muzykę tworzą sami i po prostu próbują nowych styli; w muzyce trzeba się rozwijać. Teledysk jest pięknie wykonany, mimo, że nie ma za bardzo storyline (chociaż jest jakiś zalążek!) to widz się nie nudzi.
Jeśli chodzi o Blackpink, spodziewałam się czegoś nieco lepszego, ale nadal oba utwory mi się podobają - mają podobny klimat, dzięki czemu tworzą całość, a nie dwa osobne "tematy". Są idealne na zimowe wieczory, tak przynajmniej mi się wydaje ;)




Twice są moimi ulubienicami odkąd zadebiutowały i chyba nic dziwnego - ich comebacki zawsze są taneczne, nie za słodkie ani nie zbyt seksowne. Sprezentowały nam halloweenowy teledysk, co uważam za fajne wczucie się w panujący wszędzie klimat - przynajmniej w Stanach, gdzie Halloween jest obchodzone na długo przed 31 października.
I.O.I wróciły natomiast z uroczym konceptem, ale podoba mi się kolorystyka teledysku, a refren od razu wpada w ucho - nawet mi musiało się spodobać ;)

Najgorsze comebacki



Do SHINee mam ogromny sentyment, jednak z każdym comebackim coraz mniej "czuję" ich muzykę, przez co aż przykro się robi na sercu. Comeback z 1 of 1 niestety nie zwalił mnie z nóg pod żadnym względem.
Teledysku BASTARZ nie udało mi się tu zamieścić, ale w ich wypadku teledysk mi się podoba - jest estetyczny i doyć odmienny od pozostałych teledysków, jednak piosenka nie spodobała mi się; nie była zła, ale nie czuć w tym było duszy Block B.

 Debiuty




To dwa debiuty, które co prawda nie zwróciły mojej większej uwagi, ale spodobały się znacznie bardziej niż...reszta, włączając w to girlsbandy. Piosenki całkiem wpadają w ucho, a teledyski są całkiem całkiem - to chyba tyle, co mogę powiedzieć.

Ciekawa kolaboracja


Far East Movement, amerykański zespół, stworzył album, w którym większość utworów powstała z udziałem koreańskich gwiazd - znajdzicie tu utwory z Chanyeolem, Jay Parkiem, Hyorin, Tiffany... wszystkie utwory, które przesłuchałam, są bardzo dobre, dlatego polecam gorąco!



A Wam co w tym miesiącu najbardziej się spodobało? ♥

Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Genialny post :D Ostatnio nie jestem na bieżąco więc cieszę się, że tu wpadłam ( i zostaję na dłużej ;) )
    Debiut SF9 jest naprawdę świetny :3
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mówisz, że nie obyło się skandali no to niestety był skandal. Chodzi o Monsta X. MBC zabrała im układ taneczny jakby break dance do Sorry, Sorry i MBC dała innym grupom jak TWICE, BTS itd. i jeszcze do tego MBC nie wyemitowała występ Monsta X ; /

    OdpowiedzUsuń