02.10.2016

Wrześniowy przegląd k-popowy

Wrzesień dobiegł końca, ale zostawił za sobą wiele k-popowych perełek. Jestem ciekawa, czy kolejne miesiące przyniosą ze sobą jakieś idealne na jesień utwory, które umilą chłodne wieczory i sprawią, że ta pora roku będzie lepsza, niż ma w zwyczaju.

♥ Ulubiony comeback




Ponieważ Mino już wcześniej wydał różne utwory, pozwolę zamieścić sobie "Body" jako comeback, który bardzo mi się spodobał! W dodatku teledysk (nie mogłam go tu umieścić) został wyprodukowany m.in. przez byłego członka C-Clown, którego stalkuję i jestem bardzo dumna z jego roboty.


 Najgorszy comeback



Kocham Red Velvet, a raczej ich muzykę, ale... tą piosenką bardzo się zawiodłam; jedyny moment, który mi się spodobał, to "lalala". Teledysk ma ciekawy zamysł, gdzie dziewczyny sobie dokuczają, ale mimo to nadal to do mnie nie przemówiło. Piosenki czasem słucham, ale cóż - raczej nigdy nie zanucę.

Najlepszy debiut



Nie lubię Bobby'ego, jak mam być szczera, ale ten duet... "Full House" jak i "Hit Me" to dla mnie przeboje, fajnie się słucha obu piosenek, a rap jest on point. Plus także za wspomnienie w pierwszej piosence CL, którą uwielbiam!

Kontrowersja



Iron został, niestety, ofiarą kontrowersji związanej z tekstem jednej z jego piosenek, w której udział wziął także Kidoh (były członek Topp Dogg). Tekst piosenki "Roll" mówi o fetyszu, w którym para udaje, że ich stosunek to gwałt (nie jest to piosenka o gwałcie, bo żadna kobieta nie powie "please just rape me", jak to jest na początku piosenki). Dużo osób odebrało to jako profanację gwałtu i ukazywanie tego jako kink, wybuchła kontrowersja, Kidoh wypowiadał się na swoim Twitterze, ale usunął wypowiedź. Z tego co pamiętam wynikły z tego jakieś przeprosiny, no ale... niestety raper stracił wielu zwolenników.

Teaser



Sposób, w jaki BTS zapowiedzieli swój nadchodzący kontakt, wprawi w zachwyt niejednego fana, niejedną osobę, która fanem nie jest. Big Hit widocznie kontynuuje historie z INU i Run - może tym razem coś się wyjaśni?
Filmiki z serii WINGS są świetnie stworzone, bardzo profesjonalnie i kreatywnie, a odkrywanie wskazówek to niezła zabawa!

A jakie są Wasze opinie?

Ask ✩ Instagram


4 komentarze:

  1. WINGS mnie zabiło , chociaż trochę przeżywam ten mały wypadek Rapiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, co do Red Velvet. Oczekiwałam po nich dużo, bo do tej pory żadnym comebackiem mnie nie zawiodły, ale ten jest dość słaby? Samo wykonanie mv jest świetne, ale piosenka gorsza :(
    Czekam z niecierpliwością na BTS!
    A jak ci się Fuko spodobał comeback Got7?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te same odczucia!
      Bez polotu, ale nie jest zły, całkiem fajna piosenka, mv mnie nie zachwyciło w sumie, ale nie oceniam tego na zły comeback!

      Usuń