19.10.2016

Wishlista #8

Rzadko robię wishlisty, bo potem żałuję, gdy czegoś nie udało mi się spełnić. Jednak gusta i priorytety się zmieniają, więc chyba nie ma w tym nic złego - a przynajmniej pokażę Wam (i sobie!) na co aktualnie poluję lub co mi się marzy.

♥ jeansowa spódnica



Już od dłuższego czasu szukałam takiej w sieciówkach, ale wszystkie były po prostu za duże... po filmiku Berry zamarzyła mi się taka w odcieniu jasnego jeansu, bardziej obcisła, niż jak to było teraz w modzie - trapezowa. Myślę, że jest kobieca i urocza jednocześnie i będzie się świetnie komponować z wieloma ubraniami :)

koszula w kratę



Właśnie taka, która będzie pasować do mojej granatowej tennis skirt. Generalnie rzadko chodzę w koszulach, ale po zobaczeniu tego zdjęcia uznałam, że przyda mi się jedna nowa, która razem ze spódnicą będzie świetnie współgrać. Niekoniecznie będę szukać takiej jak na zdjęciu, bo preferuję większe kraty, ale kolorystyka jak najbardziej na tak.

obcisła "zimowa" sukienka



Czemu nie kupiłam jej, skoro miałam ją na sobie? O tyle o ile zakochałam się w tej sukience - jest naprawdę ciepła i wygodna - o tyle zwyczajnie nie dam za kawałek zszytego materiału 150 zł... muszę albo poczekać na promocję, albo poszukać podobnej na internecie, niestety (albo i stety?) nie jestem aż tak rozrzutna jak za gimnazjalnych czasów ;)

A Wy macie jakieś goalsy na tegoroczną jesień/zimę? ♥


Ask ✩ Instagram




2 komentarze:

  1. Przeglądam tak czasem Twego bloga i dochodzę do wniosku, że mamy podobny gust. Podobają się mi niemal wszystkie Twoje outfity i miłość do różu :) Co do goals...Od dłuśszego czasu też mi się marzy jakaś koszula w kratę, ale nie mogę znaleźć porządnej, no bo nie ma akurat rozmiaru lub cena mi nie odpowiada...Uh. Co do spodnicy, posiadam jasną jeansową o kszałcie trapezu, kupiłam w H&M jeszcze latem, ale cholera jest mi teraz za duża, bo schudłam nieco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marze o creepersach. Potrojnych, czarnych. Aww. Tylko, ze to buty nie na moja kieszen ;-; I jestem w trakcie poszukiwan sympatycznej duszyczki, ktora ma takie ns sprzedaz. Ale dosc mozolnie mi to idzie.
    Poza tym mam na oku kilka koszulek, wow.

    OdpowiedzUsuń