15.10.2016

[REVIEW] Pędzle Makeup Addiction Glam Me Up Eyes Set


Długo polowałam na pędzle, które by mnie zadowoliły i sprawiłyby, że nie będę musiała dokupywać co chwilę nowych, bo "czegoś mi brakuje". W końcu wybór padł na pędzle z Makeup Addiction, zestaw Glam Me Up. Składa się on z 8 pędzli, wszystkie przeznaczone do makijażu oczu. Zamówiłam go na glowstore.pl i paczka doszła do mnie po 2 dniach, a w dodatku wysyłka była darmowa.


Pędzle przyszły do mnie zapakowane w taką uroczą, liliową sakiewkę, a każdy pędzel - w folię z logiem firmy.
Każdy ma swoją nazwę, co pomaga zorientować się, do czego służy każdy z nich!


Włosie jest mieszane (syntetyczne i naturalne), bardzo fajne w dotyku, ale to, co mnie zawiodło - jak na tą cenę... - to fakt, że przy użyciu pędzla poniżej (nie miałam okazji używać jeszcze każdego z nich) na twarzy zostały małe czarne włoski; nie sądzę, żeby powypadały z pędzla, to raczej takie, które już "odpadły", ale są na nim osadzone... Świetnie się nim jednak blenduje, a po umyciu nie zauważyłam, aby sytuacja się powtórzyła. Minusem jest jednak, że w przypadku pędzelka do brwi musiałam podciąć jeden czy dwa odstające włoski, co dla mnie jak na tak dobrą firmę jest nie do pomyślenia.


Wszystkie pędzle:

Akuratnie dwóch pędzli nie umyłam, także skuwka tego od brwi nie jest zarysowana!

Od lewej:
♥ Pencil
♥ Precise Eyeliner
♥ Large Concealer
♥ Angled Brow
♥ Expert Blender
♥ Shader
♥ Tapered Blender
♥ Small Tapered Blender

To, co jeszcze mnie zawiodło, to uszkodzenie jednego z pędzli - wiem, że mogło powstać przy transporcie pędzli z USA do polskiego pośrednika, ale i tak - szkoda.


Podsumowując:
- pędzle są wygodne w użyciu, przyjemne w dotyku
- mają kilka wad, nie wiem czy fabrycznych czy w wyniku transportu
- dobrze się je myje, nic się z nimi przy tym nie dzieje
- za taką cenę powinny same robić makijaż, więc ciężko wybaczyć mi te kilka wad, ale nie narzekam na nie w całokształcie

Jak to się mówi - na hobby wyda się każde pieniądze, a ja z k-popowych goodsów przeniosłam się bardziej na makijaż. Nie jest to idealny zakup, ale nie żałuję, bo w końcu mam na czym pracować :)

A Wy jakiej marki pędzle możecie polecić? ♥

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Możliwe, że przeoczyłam, ale ile kosztują? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałam tej informacji, 280 zł :)

      Usuń
  2. Teraz będę wiedziała jakie pędzle do makijażu wybierać :D

    OdpowiedzUsuń