23.10.2016

☆NEW ROOM BEAUTY TOUR☆

Hej!
Już od kilku miesięcy mam nowy pokój - dosłownie, ponieważ przeniosłam się z poprzedniego do innego. Prosiliście mnie abym Wam go pokazała, a ja postanowiłam pokazać Wam chociaż jego "ciekawszą" część - czyli tą związaną z urodą i wystrojem, tym razem pokój jest dla mnie niczym azyl, prywatna sfera, dlatego nie widzę potrzeby pokazywania go całego - to zresztą i tak nic ciekawego ;)




Tutaj trzymam prawie wszystkie kosmetyki - paletki, pędzle, szminki i balsamy. Jedynie w osobnym pudełku mam bronzery, rozświetlacze, sztuczne rzęsy i pojedyncze cienie, ale popracuję nad tym, żeby wszystko było razem ;) Do niedawna w tej szufladzie trzymałam koszulki, ale udało mi się pozmieniać wszystko tak, żebym mogła tam wcisnąć dział do tapetowania twarzy.


Pozostała część tapeciarni - czyli podkłady/kremy BB, pudełko z biżuterią, kosmetyczka, niżej szkolne książki i wspomniane wcześniej pudełko z kosmetykami, skromna kolekcja BTS, a jeszcze niżej - mangi i książki, do których mam sentyment.


Jeśli chcecie wiedzieć, jak subtelnie ukazać swoją obsesję na punkcie zespołu, to zamiast ścian w plakatach polecam zdjęcia w ramkach. Kiedyś usłyszałam, że brakuje mi tylko ołtarzyka, ale ja w zdjęciach idola w ramce nie widzę nic złego ;)

Jedyne czego nie pokazałam to tak naprawdę łóżko i biurko z szafą; niestety mój pokój nie jest cały bialusienki, ale z racji tego, że i tak w tym roku kończę szkołę - nie wiem, czy kupowanie nowych mebli ma teraz sens. Pokój urządzałam sama, z małą pomocą mamy, także bardzo kocham jego kolorystykę i klimat, bo mimo szarości nadal jest przytulny i czuję się w nim komfortowo.

A Wy co najbardziej lubicie w swoich pokojach? ♥

Ask ✩ Instagram




5 komentarzy:

  1. Moją ulubioną częścią pokoju jest łóżko. Gdybym mogła robiłabym w nim dosłownie wszystko, szczególnie teraz gdy jest zimno, ponieważ jest cieplusie i wygodne >///<

    OdpowiedzUsuń
  2. w swoim pokoju najbardziej lubię łóżko (zajmujące 1/4 pokoju ale to nic) i półeczkę z płytami.
    nie wiem czy ktoś Ci kiedyś mówił ale twój zegarek z Hello Kitty jest przeuroczy i przepiękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny kolor ścian ♥ Widzę, że nie tylko ja mam obsesje na punkcie Hello Kitty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo supcio >>>>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo podobny pokój do mojego :) Śliczny, a kolekcja wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń