30.10.2016

Masaże twarzy godne polecenia

Hej!
Ponieważ filmik z masażem na v-line już jakiś czas temu zniknął z internetu, postanowiłam podzielić się z Wami innymi masażami, które stosowałam lub stosuję. Często były to pojedyncze techniki, które po prostu łączyłam w jeden masaż. Oczywiście nie tyczą się one tylko v-line, ale wszystkich obszarów naszej twarzy.

Masaż Tanaka


Cały masaż jest długi i raczej nie zaleca wykonywania się go całego - przeciętny masaż twarzy powinien trwać do 10 minut. Osobiście oglądałam sobie poszczególne części i wybierałam to, co w danej chwili uznałam za potrzebne mojej twarzy - przede wszystkim kierowałam się zapobieganiu migracji, czyli tworzeniu się zmarszczek czy zmniejszeniu elastyczności skóry.



♥ Na zmarszczki koło ust i podwójny podbródek


O FaceYogaMethod pisałam w osobnym poście, gdzie również podałam kilka innych przykładów filmików. To krótkie, a bardzo przydatne i działąjace ćwiczenia, które mogą znacząco poprawić stan waszej twarzy lub zapobiec późniejszym problemom z waszą skórą.

Na cienie pod oczami


Ten masaż stosowałam zaledwie kilka razy, więc nie mogę potwierdzić faktycznych efektów, ale wiem że wiele osób boryka się z tym problemem - dlatego czemu nie dać temu szansy?

Na v-line


Przyznam, że nie szukałam żadnego nowego filmiku na v-line - w głowie nadal mam ten, z którego kiedyś korzystałam i po prostu go pamiętam. Jednak wystarczy poszukać i dobrać dla siebie coś, co wydaje się nam najlepsze - w tym wypadku trzeba pamiętać na przykład o rozluźnieniu mięśni szczęki, tak jak tutaj w 4:20 (chociaż, według mnie, za bardzo pociera skórę i powinny to być powolne, ale dosyć mocne ruchy).

Pamiętajcie, że w masażu twarzy najważniejszy jest poślizg, dzięki któremu nie naciągnięcie sobie skóry i nie zadziałacie w odwrotną stronę niż pożądana. Możecie użyć olejku do masażu lub kremu, który nie jest zbyt tłusty (tak, aby dłonie swobodnie się po nim ślizgały). Dopóki robicie to w odpowiedni sposób, żaden masaż twarzy krzywdy Wam nie zrobi, dlatego warto eksperymentować i próbować tego, co dla nas najlepsze :)

Dajcie znać, czy coś z podanych filmików się Wam przydało lub czy znacie inne przydatne masaże.
Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post, na pewno wypróbuję ten masaż na v-line c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbowałam masaż Tanaka i efekty są widoczne :) Na pew o wypróbuję masaż na cienie pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałam masaż Tanaka i efekty są widoczne :) Na pew o wypróbuję masaż na cienie pod oczami

    OdpowiedzUsuń