26.10.2016

FILM: Pain


Ból, że musiałam użyć rosyjskiego plakatu, ale cóż...Dzisiaj o bardzo specyficznym filmie, który obejrzałam z nudów.

Tytuł: Pain
Oyginalny tytuł: 통증 (Dong Jeung)
Gatunek: Melodramat
Rok wydania: 2011
Główni bohaterowie: Nam Soon (Kwon Sang Woo), Dong Hyun (Jeong Ryeo Won)

Nam Soon po tragicznej śmierci swoich rodziców przestaje reagować na wszelki ból fizyczny. Wykorzystuje to w swojej pracy, namawiając tym sposobem swoich klientów do spłacenia długu - w końcu nie są w stanie boleśnie go skrzywdzić. Jego życie się zmienia, kiedy poznaje Dong Hyun - biedną dziewczynę chorą na hemofilię. Kiedy okazuje się, że kobieta nie może spłacić swojego długu od razu, mężczyzna oferuje jej pobyt u siebie, dopóki nie odda pieniędzy.

Krótki opis filmu, bo cóż więcej mówić... Film mnie zaskoczył, jednak w moich oczach nie jest dziełem sztuki.

Plusy:
+ Dobra gra Kwon Sang Woo
+ Nienaciągana fabuła
+ Humor

Minusy:
- Dziwne, dramatyczne zakończenie
- Postanowienie Dong Hyun

Film mi się podobał, jednak moja ocena to mocne 4/5. Mimo to polecam, bo to całkiem dobry wyciskacz łez.





Ask ✩ Instagram


1 komentarz:

  1. Jeżeli pamiętasz to powiesz na jakiej stronie oglądałaś? bo nie moge nigdzie znaleźć :c

    OdpowiedzUsuń