13.10.2016

Don't Wanna Know

Hej!
Dawno nie było zwykłego postu opowiadającego, co u mnie. Chcę żeby blog nadal miał w sobie część mnie, a nie tylko "sztywne" posty na konkretne tematy, więc here I am ;)

Przede wszystkim, jestem zła, że posty pojawiają się...średnio raz na tydzień. Nie będę za to przepraszać, bo jednak mam powody, ale mimo wszystko wiem, że mogłoby być lepiej. Mam na głowie tyle zajęć, nauki i własnych problemów, że myśli o blogu przewijają się gdzieś bokiem... bo pomysły na posty mam i na pewno się pojawią, nawet jeśli z opóźnieniem!
Powoli kierunkuję się na to, co chcę robić w życiu. Nie jestem pewna kierunku studiów w 100%, ale wylęgło się kilka pomysłów, na których się skupiam :)


W ten weekend udało mi się oderwać trochę myśli od szkoły i spotkałam się z Tamim, którego wiele z Was może kojarzyć, jeśli śledzicie mnie od początku! Odświeżanie starych znajomości i spotykanie dawnych ludzi to serio świetne uczucie, niedawno spotkałam też kilku znajomych z gimnazjum i nie do wiary, że tak długo się nie widzieliśmy... czas leci bardzo szybko i naprawdę łatwo zapomnieć o tym, co kiedyś się w życiu miało.

Z mniej ckliwych rzeczy, udało mi się w końcu kupić wymarzone na zimę buty. Chyba widać, jaki kolor jest moim ulubionym, przygotujcie się na to, że każdy jesienno-zimowy OOTD będzie zawierał właśnie je.


Odświeżyłam też trochę swojego Instagrama, także zapraszam serdecznie!

Właściwie wraz z jesienią wzięło mnie na sprzątanie - posprzątałam trochę na laptopie, w piosenkach, w telefonie i pokoju... strasznie lubię poczucie porządku, ale jednocześnie jestem bałaganiarą.

Tytuł posta to tytuł nowej piosenki Maroon 5 - KLIK (uwielbiam Adama i Kendricka, także dla mnie to idealne połączenie!).
Dzisiaj towarzyszy mi też nowa piosenka, w której tworzeniu wziął udział m.in. Chanyeol - KLIK

Już na dniach pojawi się nowy post, a teraz - do przeczytania~♥



Ask ✩ Instagram




4 komentarze:

  1. Hej mozesz zrobic posta jaki masz telefon i jak robisz tak swietne zdjecia? prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój telefon to Galaxy S5 Neo, a nie mam żadnego rzemiosła w fotografii, żeby się na ten temat wypowiadać :)

      Usuń
  2. Nie rozumiem dlaczego nie chcesz napisać skąd masz buty, przecież można dostać takie wszędzie teraz.
    Na każdej stronie internetowej z butami masz takie, nawet na straganach jest takich multum xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym rzecz, że można znaleźć je wszędzie ;)

      Usuń