30.09.2016

[TUTORIAL] ☆MOJE BRWI☆



Zawsze jest mi bardzo miło, gdy ktoś chwali moje brwi - według mnie to bardzo ważna część naszej twarzy, potrafią diametralnie zmienić wygląd człowieka i uważam, że warto o nie dbać! Dzisiaj podzielę się z Wami, czego używam, aby podkreślić moje brwi - podkreślić, bo moje brwi naturalnie są raczej normalnej gęstości, aczkolwiek mam ich... dużo i od zawsze musiałam często je regulować.
Regulacja jest bardzo ważna! Nie bójcie się iść z tym do kosmetyczki, bo nawet gdyby nie poszło tak jak chcecie, to brwi odrosną - chociaż fakt faktem, im dłużej się je reguluje, tym wolniej odrastają.


Malowanie brwi nie jest dla mnie koniecznością, jednak bardzo lubię to robić i nie rezygnuję z tego. Zaczynam oczywiście od regulacji - od dłuższego czasu już robię to sama, nie muszę już chodzić z tym do kosmetyczki ;)

Rzeczy, które są nam potrzebne:






- pęseta
- szczoteczka do brwi (w moim przypadku to szczoteczka od kredki z Catrice)
- pędzelek do brwi (Hakuro H85)
- pomada do brwi z Inglota
- żel utrwalający z Catrice

Już wyregulowaną brew przeczesuję szczoteczką i zaczynam malować ją pomadą, zaczynając od dolnej linii brwi. Następnie delikatnie, żeby nie przesadzić, podkreślam górną linię; w obu przypadkach, górnej i dolnej, rozcieram je do góry/dołu, żeby kolor ładnie wtopił się w resztę brwi.



Trzeba pamiętać, żeby nie nałożyć za dużo produktu i dokładnie go zblendować, żeby nasze brwi nie wyglądały jak narysowane pisakiem ;) Na końcu utrwalamy brwi żelem, żeby włoski się nam nie przemieszczały tam, gdzie byśmy tego nie chcieli.

Efekt przed i po:

Spokojnie, po lewej nie wyrwałam sobie włosków z środka brwi, to tylko blizna ;)

Lubię zawsze kombinować i tworzyć gradient, miejsce w którym "zaczynają" się nasze brwi nie może być ostro zakończone, jeśli nie chcemy wyglądać sztucznie!

Może komuś z Was spodoba się ten sposób malowania brwi i sam spróbuje, eksperymentowanie jest zawsze fajne!

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram



2 komentarze:

  1. Aww, boskie brwi , może zrobisz porównanie na sobie pomiędzy "europejskimi" i "koreańskimi" brwiami?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny i przydatny post. Jestem za pomysłem osoby wyżej , abyś zrobiła porównanie między europejskimi a koreańskimi brwiami ^^ Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń