13.09.2016

[AKTUALIZACJA] Jak dbam o swoją cerę?


Po kilku latach aktualizowania starego posta na temat tego jak dbam o swoją cerę zdecydowałam, że czas na nowy i aktualny post. Od stworzenia poprzedniej notki wiele rzeczy się zmieniło, od dłuższego czasu mam swoją rutynę, dlatego najwyższy czas, aby podzielić się nią z Wami.
Moja cera z czasem znacznie się polepszyła - albo i ja zaczęłam się nią mniej przejmować? W każdym razie nie narzekam na nią, nie pod względem tego w jakim jest stanie, bo chociażby piegi z chęcią bym sobie zamalowała na zawsze, haha.

♥~Co robię rano~♥


- Przemywam twarz płynem micelarnym z Garniera
- Używam jednego z dwóch toników z Ziai w sprayu (widoczne na powyższym zdjęciu)
- Nakładam krem ogórkowy z Ziai, wykonując przy tym delikatny i krótki masaż twarzy

♥~Co robię wieczorem~♥


- Zmywam makijaż za pomocą płynu micelarnego, czasami uprzednio nakładam na twarz olejek do twarzy z Bielendy
- Gdy jestem pewna, że zmyłam wszelki makijaż, myję twarz żelem do mycia z Ziai z liści manuka
- Nakładam krem winogronowy z Ziai i krem pod oczy z Ziai z bławatkiem

♥~Co robię okazjonalnie~♥


- Peeling (enzymatyczny z Lirene i co jakiś czas mocniejszy, peeling morelowy z Sorayi)
- Maseczka - Tomatox lub na mleku łosia (jakiejś rosyjskiej firmy, której nie znam)

♥~Co jeszcze jest ważne~♥


- picie dużej ilości płynów , zwłaszcza wody
- chronienie cery przed słońcem
- nawilżanie cery "od środka", tj. poprzez różne produkty spożywcze
- wszelkie masaże i ćwiczenia twarzy


Nie robiłam zdjęć wszystkich produktów z prostej przyczyny - każdy ma inną cerę czy inne upodobania i możecie kupić inny peeling czy inne kremy. Ja dzielę się jedynie tym, co używam ja, a pokazywanie każdego produktu z osobna też jest bezsensowne ;) 

Jak widać - bardzo lubię Ziaję, która ceniona jest nawet w Korei Południowej i podobno traktowana jest tam jak ekskluzywna marka. Dla mnie działa dobrze, ma delikatne i świetnie nawilżające kosmetyki :)

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


5 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię markę Ziaja :) Niestety mam suchą i naprawdę wrażliwą skórę, ale dzięki produktom z Ziaji mija cera jest naprawdę dobra :) świetny i przydatny wpis <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj, bardzo czekałam aż napiszesz jak dbasz o cerę bo oglądając twoje zdjęcia na Instagramie poprostu robię się zazdrosna^^ Ja niestety mam cerę problematyczną i trudno mi dobrać odpowiednie kosmetyki :/ Mam nadzieję że napiszesz jeszcze jak dbasz o figurę i jaką stosujesz dietę (ogólnie jak się odżywiasz), bo z pewnością wypróbuje twoich technik ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego używasz kremu przeciwsłonecznego? Jestem bardzo ciekawa, bo trudno znaleźć dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku nie używałam, ale ostatnio miałam chyba z Ziaji ;)

      Usuń