25.09.2016

[#10] Inspirujący Tumblr


Cześć!
Prosiliście mnie o kolejne tumblrowe inspiracje, a faktycznie - ostatnio pojawiły się w lipcu, także czas najwyższy! Tym razem postaram się więcej pisać o niektórych zdjęciach, które wybrałam - niektóre jednak po prostu mi się podobają wizualnie i nie potrafię powiedzieć, co takiego w nich mi się dokładnie podoba.







Uwielbiam ładną, ozdobną bieliznę odkąd pamiętam. Niektóre rzeczy są tak urocze, że
człowiek najchętniej chodziłby w samej bieliźnie, no ale nie wypada...



Prześliczny makijaż, który kojarzy mi się z brzoskwinią. Kreska może nie jest idealnie prosta a brwi nieco niesforne, ale myślę, że na to można przymknąć oko; w sumie, te brwi są nawet urocze.



Te włosy tak mnie zainspirowały, że miałam ochotę od razu je pofarbować i ściąć. Z racji tego,
że jednak lepiej czuję się w długich włosach, postanowiłam poczekać i się solidnie zastanowić;
moim wyjściem na razie jest niemodne już ombre, które na dniach chcę pofarbować na różowo ;)



Kocham przyrumienioną skórę (tak, bijcie mnie, fanatycy koreańskich kanonów piękna), kocham ten odcień różu, kocham body i ładne tyłki, tyle w temacie.




Już jakiś czas temu spodobał mi się bardziej elegancki i dziewczęcy styl, chociaż
nadal lubię ubrać czasem za luźny t-shirt i tennis skirt.







Trapezowe spódnice są śliczne,a  jeszcze w tym kolorystycznym wydaniu.... yummy.


Nie dość, że śliczna kobieta, to ma cudnie zrobione włosy i makijaż. Zauroczył mnie też kontrast jej oczu z odcieniem skóry, możliwe, że to soczewki, ale to nieistotne - liczy się efekt, który jest świetny!

A Wam które zdjęcie się najbardziej podoba?

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. http://zwykladziewczyna95.blogspot.com/2016/09/odpowiedni-czas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta skóra, to body i te kształty *.* cudne połączenie. Bardzo podoba mi się też zdjęcie makijażu oka- jestem ogromną fanką takich kolorów na powiekach, a niesforne brwi są po naprawdę urocze ;)

    OdpowiedzUsuń