19.08.2016

Jak rozpocząć rok szkolny zmotywowanym?



Cześć!
Przyznam, że na ten rok szkolny jestem chyba najmniej zmotywowana - dodatkowo czeka mnie matura. Jednak nadal istnieją sposoby, dzięki którym można umilić sobie nie tylko naukę, ale i samo chodzenie do szkoły. Z doświadczenia wiem, że początek nauki zawsze wydaje się super (przynajmniej w moim przypadku), ale w połowie roku szkolnego się odechciewa, dlatego oto kilka sposobów, które może umilą Wam mniejszą lub większą część semestru.


♥ Nowy plecak lub torebka


Pamiętam, że na początku nie rozumiałam jak można nosić torebkę do szkoły. Nie dość, że to zmora dla kręgosłupa, to jeszcze nie wydaje się to zbyt wygodne. Ale kobieta zmienną jest i w tym roku sama zdecydowałam się na używanie torby - jestem ciekawa jak szybko wrócę do plecaka...
Nowa torebka czy plecak z pewnością przez krótki czas umili szkolny czas - w końcu kogo nie uszczęśliwiają nowe nabytki :)

Stumblr

Załóż sobie stumblr! To sposób na dłuższe zachowanie motywacji do nauki. Stumblr, inaczej nazywane studyblr, o któryś kiedyś pisałam tutaj, to tumblry poświęcone nauce - znajdziecie tam zdjęcia ładnie prowadzonych zeszytów, notatek, porady jak pozostać systematycznym.


Motywujący notatnik

Inspirując się stumblrami, załóż sobie notes, w którym rozpiszesz swoje obowiązki i zajęcia. Nie musi się tyczyć to tylko szkoły, ale ważne jest, aby notes był miły dla oka - wtedy samo prowadzenie go to będzie przyjemność! To samo możesz zrobić z zeszytami - prowadź je tak, że zaglądanie do nich i nauka będzie przyjemna.

Skup się na swojej przyszłości

Zawsze, gdy stracisz zapał do nauki, pomyśl o tym co chcesz osiągnąć. Może i "matura to bzdura", ale nie oszukujmy się - nauka zawsze się po coś przyda. Jeśli masz wysokie ambicje i wielkie marzenia, nie można siedzieć bezczynnie!


Urocze dodatki

Nudny i szary dzień w szkole zawsze mogą urozmaicić urocze dodatki - nieważne, czy to ołówek w kształcie króliczka czy różowa szminka, ważne, żeby nam się podobało i przydawało.




Mam nadzieję, że rozpoczniecie rok szkolny zmotywowani i gotowi do działania! 

A może Wy macie jakieś sposoby na pozostanie systematycznym i zmotywowanym?

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


5 komentarzy:

  1. Ojj, cos mi sie wydaje, ze mi nawet to nie pomoze ;--;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam zmotywowana, ale w tym roku poprostu nie chcę iść do szkoły. W dodatku do nowej szkoły 😧

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspolczuje, mam podobnie :c Tyle, ze ja ide do 2 klasy gimnazjum, nie zmieniam szkoly. Ale po ostatnim roku szkolnym niedobrze mi sie robi, jak pomysle o szkole ;--;

      Usuń
  3. Zawsze byłam zmotywowana, ale w tym roku poprostu nie chcę iść do szkoły. W dodatku do nowej szkoły 😧

    OdpowiedzUsuń
  4. na mnie zawsze działają studyblr, uwielbiam je przeglądać gawwwwd
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń