07.07.2016

Wracam do blogowania! + Dlaczego przestałam stylizować się na ulzzanga?

To nie tak, że blogowanie mi się znudziło. To nie tak, że skończyły mi się pomysły. To raczej brak czasu i sprawy osobiste sprawiły, że blog zszedł na nieco niższy plan. Jednak nadeszły wakacje, słoneczny czas, w którym jest trochę mniej miejsca na problemy i obawy, a więcej na rozrywkę i odpoczynek! Dlatego mam nadzieję, że mój stały powrót do blogowania się uda i że kolejne posty będą się Wam podobać.

Kolejną jednak kwestią jest to, że mój blog się zmienia. To naturalny proces w blogowaniu, jednak chciałabym zauważyć, że nie odbiegłam od postów o Korei Południowej; ale ile można pisać o tym samym lub o rzeczach oczywistych? Dlatego w ostatnim czasie skupiłam się głównie na k-popie, jeśli chodzi o samą Koreę. Mój gust również się zmienił i chociaż współczesne ulzzangi mi się podobają, o tyle zainteresowałam się makijażem jeszcze bardziej i nie chciałam ograniczać się do "looku na ulzzanga". Co prawda na moje "szczęście" obecnie nie używają one peruk (moja jest już dawno poniszczona, a nie mam jak na razie w planach kupna nowej), jednak nadal używają soczewek, których aktualnie już nie mam, a sam makijaż w ulzzangowym stylu już dosyć dawno nie przyszedł mi na myśl. Myślę jednak, że mimo to większość czytelników zmienia się "razem ze mną" i nie ma mi za złe wszelkich zmian, bo każdy w końcu dorasta, zmienia się i dojrzewa, prawda?

A już niedługo, jeśli wszystko pójdzie jak trzeba, będę mieć dla Was nową dawkę zdjęć, których daaawno nie było! 

Do przeczytania ♥

Ask ✩ Instagram



3 komentarze:

  1. Wpadłam tu przez przypadek i tu zostanę.
    Powodzenia! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem i nie dziwię Ci się, nie wyobrażam sobie ciebie dalej jako Lolity, co nie zmienia faktu, że ból w sercu dalej jest bo wszystko powoli się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, u mnie jest tak samo i bardzo lubię posty nie tylko o Korei. ;)

    OdpowiedzUsuń