31.07.2016

Lipcowy przegląd k-popowy

  Generalnie lubię wakacyjne koncepty, zawsze można znaleźć coś dla siebie i coś, co wpasuje się w nasze wakacje, a potem zostawia ze sobą wspomnienia. Dlatego dziś wyjątkowo trudno było mi podsumować lipiec - i wybrałam między innymi kilku ulubieńców.

Ulubiony comeback


Te trzy piosenki to jedne z wielu, które spodobały mi się do tego stopnia, że je zapętlałam lub po prostu - często słuchałam. Dodatkowo piosenka Seventeen dobrze mi się kojarzy, bo wyszła gdy była u mnie Natalia i potem całymi dniami śpiewałyśmy sobie "adziu najs~!".
Piosenka Wonder Girls ma klimaty nieco brzmiące dla mnie jak reggae, ale to nadaje piosence fajny klimat. Dodatkowo dziewczyny stworzyły utwór same!
Za konceptem NCT (ciągła zmiana członków) nie przepadam, przez to czuję odrzucenie by poznać zespół, ale ich dotychczasowe utwory zazwyczaj mi się podobają.

Najgorszy comeback



Wiele razy próbowałam przekonać się do dziewczyn, ale z comebackiem na comeback coraz bardziej mnie zawodzą. Ich piosenki są dla mnie zbyt słodkie i zbyt nudne, to już nie moje klimaty.

Ulubiony występ



Występ Bory i Honey J w Hit the Stage naprawdę mnie zachwycił - mam nadzieję, że nie tylko mnie. Utwór, do którego dziewczyny tańczą jest mi znany z kanałów z trapami, dlatego widząc tak ładnie wykonaną, dopracowaną choreogorafię w jego rytm, byłam zauroczona.

Ulubiony duet



Całkiem polubiłam Heize od czasów Unpretty Rapstar, a jej duety z Dean'em są przyjemne dla ucha! Jeśli chodzi o "And July" bardzo podoba mi się teledysk - nie jest wymyślny, ale ma ciekawy koncept. Niestety znowu, youtube nie pozwolił wstawić mi tu MV.

Teaser na ostatnią chwilę!




Czyli zapowiedź comebacku Hyuny, który premierę ma mieć już jutro (?). Wczoraj wyszedł drugi teaser, ale że nie da się go tu jeszcze zamieścić, wstawiam pierwszy. Chyba śmiało można stwierdzić, że teledysk wydaje się być dosyć "amerykański" - taniec na rurze, twerk, imprezy w klubie. Głos Hyuny w teaserze wydaje się raczej irytujący, ale słuchałam highlight'u całej płyty i muszę powiedzieć, że dziewczyna się rozkręca pod kątem tworzenia muzyki samodzielnie!

A jaka piosenka w pierwszym miesiącu wakacji była Wam najbliższa? ♥

Do przeczytania! 


Ask ✩ Instagram



2 komentarze:

  1. Moje serce Caratki zakochało się w Nice XD
    A co do Gfriend muszę się zgodzić... Masakra z nimi. :////

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce podbił Taemin z japońską piosenką, a co do GFriend to bardzo je lubię, ale ten comeback mi nie podpasował :c

    OdpowiedzUsuń