19.07.2016

[#9] Inspirujący Tumblr

Znowu udało mi się trafić na porządne tumblry z koreańską modą - od dłuższego czasu cierpiałam na brak inspiracji ze strony koreańskich modeli, dlatego cieszę się, że znowu spodobało mi się coś takiego. Może i ktoś z Was znajdzie tu trochę modowej inspiracji!♥













Bardzo podobają mi się - ostatnio modne - trapezowe spódnice, w tym także jeansowe, które są też na powyższych zdjęciach. Poza tym od dłuższego czasu nie umiem kupować innych koszulek niż crop topy... a potem dziw się, że nie masz co ubrać jak jest chłodniejsza pogoda ;)

A co Wam podoba się w tym sezonie? Co jest waszym ulubionym strojem na lato?

Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


1 komentarz:

  1. Spódnice trapezowe to cuda, ale nie przekonałam się jeszcze, żeby sama taką kupić haha. Ciągle jestem uzależniona od TS, na które na (nie)szczęście moda już mija i stają się tańsze :D

    OdpowiedzUsuń