17.06.2016

[TUTORIAL] Somi z I.O.I

Zostałam poproszona o zrobienie tutorialu makijażu Somi z I.O.I, także oto i jest! Makijaż jest baaardzo prosty, ale muszę przyznać, że spodobał mi się i zdecydowanie będę go wykonywać, gdy będę mieć leniwy dzień.



♥ Krok pierwszy - nakładamy bazę i cielisty cień na całą powiekę!


- Light-reflecting concealer z Catrice
- zamiast cielistego cienia użyłam próbki jakiegoś pudru, ale to nie ma znaczenia!


♥ Krok drugi - nakładamy brzoskwiniowy cień na powiekę i ładnie blendujemy



- Użyty cień jest z Kobo, niestety nie wiem już jak się nazywa; z tego co kojarzę miał w nazwie właśnie coś z "peach".

♥ Krok trzeci - nakładamy brązowy cień



-
"Zamoczyłam" pędzelek w cieniach Milky i Wonka z czekoladowej palety z Makeup Revolution, a następnie nałożyłam go w zaznaczonym na zdjęciu miejscu i zblendowałam z poprzednim cieniem.

♥ Krok czwarty - tuszujemy rzęsy i nakładamy w kąciku oka i na części dolnej powieki rozświetlający cień



- Mascara Volume Glamour z Bourjois

No i gotowe! Oczywiście można podkreślić do tego brwi czy dodać sztuczne rzęsy (które Somi posiada). Miała również brzoskwiniowy róż na policzkach, ale ja skupiłam się tylko na makijażu oczu.

Mam nadzieję, że tutorial okaże się przydatny!
Do przeczytania~♥





12 komentarzy:

  1. Jejku, jaki śliczny *.*
    Z pewnością będę korzystać :)
    PS Myślę, że gdybyś wykończyła makijaż dodając brzoskwiniowego różu wyglądałabyś przeuroczo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba!
      Gdybym miała taki róż to bym z pewnością użyła, no ale nie posiadam, a nie bardzo miałam kiedy specjalnie jakiś kupić ):

      Usuń
  2. Czytam już twojego bloga od 2014 roku i czasem nie mogę uwierzyć jak bardzo się zmieniłaś. Zawsze Fuko kojarzyłam jako szczupłą dziewczynę z ciemnymi soczewkami, długimi paznokciami i prostą grzywką, a teraz jako "dobrą koleżankę" bo wiele z twoich postów pomogły mi się uporać nie tylko z cerą i złapaniu jakiejś inspiracji ale też z problemami odnośnie szkoły, pozytywnego myślenia, samooceny itd. Bardzo Ci dziękuję! Makijaż jak zwykle jest bardzo staranny i widać, że masz już wprawę :) PS Masz przepiękną cerę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać i cieszę się, że udało mi się jakoś pomóc! Ja też dziękuję ♥

      Usuń
  3. Bardzo przeciętny ten tutorial. Cienie wydają się niedbale nałożone, rzęsy mogłyby być trochę dłuższe (mogłaś użyć zalotki, nie trzeba sztucznych). Mam wrażenie, że brwi nawet nie przeczesałaś (na ostatnim zdjęciu tak nieładnie się układają). Mogłabyś także bardzo delikatnie przyciemnić kredką górną linię rzęs i nałożyć troszeczkę brokatowego, biało-kremowego cienia na dolną. Poza tym zdecydowanie brakuje mi odcienia głębokiego różu w kąciku oka. A btw jeżeli nie masz danego różu wystarczy użyć pomadki w tym odcieniu. I czemu nie zrobiłaś zdjęcia całej twarzy? Byłoby widać ogólny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ciężko by było zrobić to idealnie, chyba żadna czytelniczka nie posiada azjatyckich oczu, które pomagają w tego typu makijażu. Poza tym, wprawionej osobie wystarczy tylko to, zwłaszcza, że możesz dowolnie modyfikować ten makijaż :)

      Usuń
    2. No to nie rozumiem, to jest post z tutorialem na makijaż Somi czy na 'makijaż który możesz dowolnie modyfikować'? I co do tego, że brakuje tu po prostu kilku elementów mają azjatyckie oczy? XD

      Usuń
    3. Chciałabym zauważyć, że każdy ma między innymi inną kartę graficzną, a to jest filmik z youtube - ja tam żadnego głębokiego różu w kąciku oka nie widzę :)

      Usuń
    4. Co nie zmienia faktu, że ominęłaś wiele elementów i powinnaś zdecydowanie dopracować ten makijaż :)

      Usuń
    5. Tutorial: 2 cienie na powiece, tusz do rzęs - zgadzam się, że jest to bardzo przeciętne i po prostu nie potrzebne

      Usuń
    6. Ten makijaż JEST przeciętny i banalny, ale zostałam o niego poproszona, a nie sama go sobie wymyśliłam ;)

      Usuń
    7. Gdybyś się mu lepiej przyjrzała i nad nim popracowała to wcale by nie był XD przecież w odpowiedzi wyżej masz wymienione co mogłabyś dodać ;) nie pomyślałaś, że komuś kto prosił cię o ten tutorial nie chodziło tylko o nałożenie cieni i mascary? Wybacz, to potrafi każdy~

      Usuń