19.06.2016

FILM: A Milion



Film z serii takich, który trzyma w napięciu i sprawia, że widz zastanawia się, co będzie dalej. Kuszącym faktem jest też to, że gra tu Park Hie Sun - grał również we wcześniej recenzowanym przeze mnie filmie, "Sieden Dni".

Tytuł: A Million
Oryginalny tytuł: 10억 (10 eok)
Gatunek: Przygodowy, thriller
Rok wydania: 2009
Główni bohaterowie: Jok Yu Jin (Shin Min Ah), Han Ki Tae (Park Hae Il), reżyser Jang (Park Hie Sun), Park Cheol Hee (Lee Min Gi).

Osiem osób zostaje wybranych do rywalizacji o dziesięć milionów wonów w programie przetrwania. Uczestnicy zostają zabrani na australijską pustynię, gdzie rozpoczynają się zadania. Już od początku nie podoba się im tajemniczy reżyser Jang i panująca dziwna atmosfera. Po każdym zadaniu przegrana osoba odpada. Gdy odkrywają, że przegrana oznacza śmierć, próbują uciec z żywego koszmaru. Nie oznacza to jednak końca programu. Nadal wygrać może tylko jedna osoba, a mimo próby ucieczki, uczestnicy nadal są nagrywani i ścigani przez reżysera, który ciekawy jest ich dalszych losów.
Film zdecydowanie kończy się zaskakująco, jest wciągający i nie oklepany. Lubię filmy akcji, dlatego ten na pewno przypadł mi do gustu. Oglądałam go razem z koleżanką, i zdarzało się nawet, że się śmiałyśmy. Można tu znaleźć również wątek romantyczny, chociaż na szczęście nie przysłania on głównego gatunku filmu, jakim jest thriller.
Tak, kolejna produkcja która otrzyma ode mnie 5 gwiazdek. Jedynie oprawa muzyczna nie była za specjalnie urozmaicona, ale nie jest to raczej dostrzegalne ze względu na fabułę.

Plusy:
+ Zaskakujące momenty i zakończenie
+Gra głównych aktorów
+Ciekawy powód powstania konkursu

Minusy:
- Skromna oprawa muzyczna

Film warty obejrzenia. Sama mam ochotę obejrzeć go jeszcze raz. Tak się w niego wkręciłam, że z racji że nie zdążyłam obejrzeć go całego za pierwszym razem, to dokończyłam oglądanie go w szkole...(jeszcze w gimnazjum!).

Moja ocena:



Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie , gdzie można obejrzeć ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wczoraj znów go obejrzeć i jest na youtube ;)

      Usuń
  2. Opis brzmi jak podróbka Igrzysk Śmierci XD

    OdpowiedzUsuń