30.06.2016

Czerwcowy przegląd k-popowy

Cześć!
Wybaczcie mały zastój w pracy na blogu, ale aktualnie jest u mnie Natalia i wolny czas poświęcam oczywiście jej, a w innych chwilach jestem w pracy. Postanowiłam jednak wiernie pamiętać o k-popowym czerwcowym przeglądzie i oto i on!

♥ Ulubiony comeback


Bardzo ucieszyłam się widząc, że Sistar tym razem nie powróciły z typowo wakacyjną piosenką, która brzmi tak samo jak pozostałe. Ta posiada w sobie nutkę starego k-popu i ma, jak na dzisiejszy k-pop, powiew świeżości na który czekałam!

♥ Najgorszy comeback


Bardzo lubię Beast; być może dlatego byłam tak krytyczna względem ich comebacku. Utwór jak dla mnie jest zwykłą, typową balladą i nie za bardzo mi się spodobał nawet po drugim przesłuchaniu... mimo odejścia Hyunseunga nie umiem podejść do tego mniej "rygorystycznie".

Dyskusja



Niedawno na koreańskich portalach rozpoczęła się dyskusja na temat tego, dlaczego Sulli wytykane są dwuznaczne zdjęcia na jej Instagramie, podczas gdy CL, również dodając wyzywające zdjęcia, nie jest za to zbyt szykanowana. Moja osobista refleksja jest taka, że Sulli po prostu zawsze miała łatkę uroczej członkini f(x), a Chaerin od zawsze w zespole była "the baddest female". Chyba już taki urok wizerunków koreanskich idoli...

A co Wam najbardziej podobało się w tym miesiącu?
Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Piosenka Beast też mi się nie podoba, Sistar też nie za bardzo.
    Za to uwielbiam Exo "Monster", Loco & Gray "Good", Brave Girls "High Heels" i Bada "Flower"

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku dosłownie wczoraj trafiłam tutaj i przyznam się, że już uwielbiam tego bloga ;) bardzo fajnie piszesz, tak przejrzyście, od razu na temat, że aż chce się to czytać.
    Ja osobiście uwielbiam comeback Sistar, od choreografii po stroje... Po prostu cudo. Co do Beast, osobiście nie interesuję się nimi zbytnio, i tym razem ta piosenka nie zwróciła mojej uwagi. Owszem ładna ballada, ale nic szczególnego.
    Pozdrawiam!

    _________

    http://soomi-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się cieszę i dziekuję!
      Zgadzam się co do Beast i Sistar w 100% :)

      Usuń