22.05.2016

[Weekly Fuko] #6 Ain't Your Mama

  Chyba powinnam zmienić nazwę serii na Monthly Fuko, bo posty z tej serii pojawiają się rzadko, ale tworzenie ich co tydzień niestety nie ma sensu, bo ciężko w ciągu tygodnia znaleźć wszystko, co by się "wpasowało", haha.


Do spania: Kiiara - Feels
Do tańca: J.Lo - Ain't Your Mama

Może słuchanie Jennifer Lopez to siara, może nie aż tak, ale jej najnowsza piosenka jest po prostu super, ma taneczny beat i tekst mówiący w pewien sposób o równouprawnieniu.
Piosenka Kiiary ma po prostu cudowny klimat.



Pędzelek H85 z Hakuro do brwi i eyelinera w żelu


Po żmudnej walce z eyelinerem w pisaku postanowiłam wrócić do żelu, którego używałam pierwszy raz w pierwszej klasie gimnazjum. Tym razem jednak zainwestowałam w porządniejszy pędzelek (na internecie kosztuje ok. 13 zł, lokalnie kupiłam go za 19). Jak widać jeszcze go nie umyłam, ale jest super wygodny w użyciu i aplikacja eyelinera za jego pomocą jest przyjemnością, o ile ma się na tyle wprawy czy cierpliwości, żeby nie wyklinać pod nosem krzywej kreski.




Ryżowy puder z Ecocery oraz eyeliner w żelu z Maybelline



Żel jest dobrze napigmentowany, a na oczach trzyma się cały dzień. Jestem ciekawa jak będzie z jego wydajnością, jak widać na razie ślady są dosyć małe po kilku aplikacjach, ale jednak żelowe eyelinery mają to do siebie, że łatwo je szybko zużyć...



Transparentny puder potrzebny był mi w jednym celu: do tzw. bake'owania. Nie zależy mi na matowym zakończeniu, ale nie przeszkadza mi też drastycznie, więc puder z Ecocery wydał się idealny: naturalny, a co najważniejsze -  sypki. Jedyne co mi nieco przeszkadza to fakt, że pod gąbeczką widoczną na zdjęciu wyżej, znajdują się dziurki do wysypywania produktu, a zdecydowanie wolałabym, gdyby opakowanie było "otwarte"; jak dla mnie to nieco utrudnia aplikację.

To tyle w dzisiejszym Weekly Fuko!
Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz