31.05.2016

Majowy przegląd k-popowy

W tym miesiącu k-pop zdecydowanie milej mnie zaskakiwał. Pojawiło się wiele comebacków, które przypadły mi do gustu a mniej tych, do których nie chcę powracać.

♥ Ulubiony debiut



Gdy zobaczyłam, że Luna ma swój solowy debiut, nie podeszłam do tego zbyt pozytywnie. Głównie dlatego, że ostatnie solówki spod skrzydeł SM zwyczajnie mi się nie podobały. Tu się mile zaskoczyłam - piosenka jest wakacyjna, kojarzy się trochę z amerykańskimi produkcjami, w refrenie ma świetny beat. Teledysk jest dosyć chaotyczny (i nie dał się niestety wstawić, ale zapraszam na kanał SMTOWN), ale kolorowy i myślę, że nawet pasuje do piosenki.

Ulubiony comeback




Oczywiście i jakby inaczej - BTS. Teledysk jest świetny, zabawny i nie nudny, a piosenka pełna energii! Chłopaki po raz kolejny pokazali, że potrafią stworzyć świetną muzykę.
Do udanych comebacków mogę zaliczyć również AOA z "Good Luck", chociaż uważam, że mają lepsze piosenki.

Najgorszy debiut



Bardzo lubię Tiffany, dlatego tym solo debiutem nieco mnie zawiodła. Piosenka nie spodobała mi się za pierwszym odsłuchaniem, za drugim może już bardziej, ale nadal to dla mnie nie to. Nie mówię, że utwór jest zły - ale w tym miesiącu to ten, który najmniej przypadł mi do gustu. Plusem jest za to barwny teledysk, miły dla oka.

♥ Skandal



Kangin z Super Junior po raz kolejny miał wypadek samochodowy pod wpływem alkoholu. Tym razem piosenkarz (na szczęście?) wjechał w słup latarni przed sklepem spożywczym w dzielnicy Gangnam. Właściciel sklepu zgłosił sprawę na policję, ale Kangin uciekł z miejsca zdarzenia. Wielu koreańskich netizens było oburzonych i twierdzili, że SM powinno wydalić wokalistę z zespołu.

A Wam co się szczególnie spodobało lub nie spodobało w tym miesiącu? ♥


Ask ✩ Instagram



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz