26.05.2016

BTS "Young Forever"

Na początku maja BTS wydali album podsumowujący ich działalność z konceptem młodości. Tak samo jak pozostałe dwa albumy - The Most Beautiful Moment in Life pt.1 i pt. 2 - został on wydany w dwóch wersjach. Tym razem była to wersja day & night.


Albumy zamówiłam, jak zawsze, z kpoptown. Na przesyłkę czekałam około 2 tygodnie robocze - czyli jak zawsze ;)

Album zawiera:
- Photobook z tekstami piosenek
- Dwie płyty CD
- Plakat
- Kartę w formie polaroida oraz - jeśli kupowało się preorder - limitowane karty z ery Dope


night ver

day ver

Plakaty są takie same jak okładki pudełka na zawartość (to, co widać na pierwszym zdjęciu). Niestety nie podobają mi się, chłopców na nich praktycznie nie widać, a plakaty są poskładane, co dodatkowo psuje efekt.
Za to karty uważam za cudowne; mi się co prawda nie poszczęściło (chociaż kart z Dope dostałam w nadmiarze...), ale mam nadzieję, że uda mi się wkrótce z kimś wymienić.





Nie robiłam zdjęć photobooka poza zdjęciami "porównawczymi", ponieważ fotografie w obu wersjach się różnią. Tu dla przykładu Suga:


Day vs night

Na albumie znajdziemy piosenki z poprzednich dwóch, jak i dodatkowe takie jak:
- Fire
- Save Me
- Butterfly (Prologue Mix)
- Butterfly (Alternative Mix)
- I Need You (Urban Mix)
- I Need You (Remix)
- Run (Ballad Mix)
- Run (Alternative Mix)
- Outro: House of Cards (Full Ver.)
- Outro: Love is Not Over (Full Ver.)

Podoba mi się, że płyty są osobno na specjalnej podkładce, całość jest wykonana solidnie (nie licząc plakatu, który mógłby być ciekawszy). Dodatkowe piosenki są bardzo dobre, najmniej podobają mi się chyba te alternatywne mixy (o co w nich chodzi...?) i remix INU, ale nadal jestem na tak. 

Ktoś z Was jeszcze zaopatrzył się w ten album? ♥

Do przeczytania!

Ask ✩ Instagram


3 komentarze:

  1. Te polaroidy są śliczne, mam nadzieje że uda Ci się wymienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie piękne! A ja wciąż czekam na swoje :( I jeszcze 4 karty z Dope, miałaś szczęście mimo to, że bez Kooka...może mi się trafi XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie piękne! A ja wciąż czekam na swoje :( I jeszcze 4 karty z Dope, miałaś szczęście mimo to, że bez Kooka...może mi się trafi XD

    OdpowiedzUsuń