14.04.2016

[REVIEW] Toniki w sprayu z Ziai

  Hej!

  Dzisiaj mam dla Was małą recenzję dotyczącą toników od Ziai, które są w sprayu. Gdy pierwszy raz o nich usłyszałam spodobała mi się wizja aplikacji - nie trzeba używać wacików, by odświeżyć trochę naszą twarz. Za 200 ml płacimy około 7-8 zł. Zdecydowałam się na dwa warianty - tonik z liści manuka i oliwkowy.


Oba mają nieco inne przeznaczenie - ten pierwszy nadaje się na dzień jak i na noc oraz zwęża pory. Oliwkowy natomiast polecany jest na dzień czy po wyczerpujących ćwiczeniach, posiada także witaminę C. Ja używam ich zamiennie, rano najczęściej używam zielonej wersji, po południu i wieczorem raczej tej z liści manuka.


  Jak widać w składzie nie ma alkoholu, a na pierwszym miejscu jest woda. Skład jest więc nie jest zły dla skóry, a zastosowanie obu jest różnorodne.
  To, co pierwsze rzuciło mi się "w oczy" to aerozol, a raczej jego działanie.


Szczerze powiedziawszy, spodziewałam się trochę większego "zasięgu" toniku. Jednak aby czuć, że twarz jest odświeżona i "mokra", potrzeba nieźle się napsikać. Toniki mam około dwóch tygodni i mimo to nie ubyło ich tak dużo, jednak to był dla mnie pewien minus; gdyby nie cena produktu, to byłabym zła, jednak te 8 zł nawet na miesiąc to nie jest dużo.

Zapach jest całkiem przyjemny, nie jest drażniący, ale też zabójczo mi się nie podoba - w obu przypadkach.
Toników używam tylko na czystą skórę, nie używam ich do zmywania makijażu - główną przyczyną jest to, że właśnie przez tą małą aplikację ciężko byłoby zrobić to dokładnie.

Jestem zadowolona z tych toników - ich cena jest niska, aplikacja szybka i wygodna, dają miłe uczucie świeżości, chociaż nie trwa to zbyt długo. Dodatkowo nadają się pod makijaż, więc na poranne użycie to świetna alternatywa!

Generalnie polecam Wam kosmetyki z Ziai, chociażby z jednego powodu - w Korei Południowej robią za raczej ekskluzywne kosmetyki ;)

A Wy macie jakiś swój ulubiony produkt z Ziai? ♥

Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam ogórkowy krem z Ziai ♥
    Świetny post ^^ Jakiś czas temu zastanawiałam się nad zakupem oliwkowej wersji toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie brakuje mi tego, ze zagranica nie ma kosmetyków z Ziai. Uwielbiam każdą serię kosmetyków z tej firmy, szczególnie dlatego, że jest stworzona dla ludzi z alergiami i różnymi mankamentami skóry. Chyba nigdy nie narzekałam na te kosmetyki. Nie dość, że są tak dobre, to jeszcze ceny wcale nie wygórowane.

    OdpowiedzUsuń