10.04.2016

Moje ulubione beauty guru

  Makijażowy świat Youtube'a jest mi znany od lat - to stamtąd zawsze czerpałam wiedzę, makijażowe inspiracje i pomysły. Jedyne co się zmieniało to to, czego szukałam i co bardziej mi się podobało. Obecnie śmiało już mogę powiedzieć, które beauty gurus lubię najbardziej i które najchętniej oglądam - wbrew pozorom nie są to tylko kobiety! Zachęcam do zapoznania się z ich kanałami - może ktoś znajdzie coś dla siebie.

♥ NikkieTutorials


Nikkie to 22-letnia Holenderka, która jest chyba jedną z najpopularniejszych make-up artists na Youtubie. Wszystkie jej tutoriale są od podstaw, kreatywne i ciekawe, dodatkowo jest bardzo zabawna - czego dowodzi między innymi parodia wyżej ;) Nikkie zna się m.in. z Kat von D i Jeffree Star'em, a teraz udało jej się nawiązać kolaborację z Too Faced!

♥ Manny Mua


Niektórych może odrzucać malujący się mężczyzna, ja jednak uważam, że nie ma w tym nic złego - w końcu panuje równouprawnienie, prawda? Niektórzy męscy make-up artists mogą być irytujący chociażby sposobem mówienia, jednak Manny taki, według mnie, nie jest, a na makijażu się zna i jest w tym naprawdę dobry!

♥ Princessmei


Gdy pierwszy raz zobaczyłam Mei uznałam, że to chyba najbardziej urocza osoba na YT. Robi bardzo ładne makijaże, nie tylko zwykłe ale i dotyczące cosplayu, a także tutoriale dotyczące włosów!

♥ Carli Bybel


Pewne rzeczy na kanale Carli mnie nieco odrzucają - jak filmik dotyczący tego, co ma pod prysznicem (I mean, czy to nie jest już lekka przesada...) czy to, jak goli twarz (bo według mnie to głupota). Jednak jej tutoriale dotyczące makijażu są bardzo pomocne i fajne.

♥ easyNeon


To co najbardziej podoba mi się u 23-letniej Diany, to... jej uroda. Jednak makijaże również robi bardzo fajne, dlatego postanowiłam się z nią tu podzielić. 

♥ sonjdradeluxe


Sonjdra jest posiadaczką świetnej urody i widać, że ma pomysł na siebie. Jest otwarta i wydaje się być sympatyczną osobą, a jednocześnie czuć od niej nutkę pewności siebie i charyzmę. Jej makijaże nie są bardzo skomplikowane, natomiast są bardzo ładne i dopracowane. 

Mam nadzieję, że nikogo z moich ulubieńców nie pominęłam, bo trochę ich jest, tak samo jak moich subskrypcji na YT... W każdym razie mam nadzieję, że ktoś się Wam spodoba i polubicie ich tak jak ja!

A może Wy macie jakąś/jakiegoś make-up guru, kogo uwielbiacie oglądać? ♥


Ask ✩ Instagram



8 komentarzy:

  1. kolejny beznadziejny, krótki post który nic nie wnosi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog to nie jest szkolny podręcznik :)

      Usuń
    2. Właśnie dużo wnosi, mądralo. Ja na przykład nie wiedziałam o większości z tych youtuberów, a dopiero zaczynam tę całą przygodę z makijażem, więc to super notka. Naprawdę nie musisz tutaj wchodzić, bo nikogo nie interesuje twoja opinia. Zajmij się życiem i może coś do niego wnieś, hm?:)

      Usuń
  2. Mei❤ Kiedyś przypadkiem trafiłam na jej kanał i zauroczyłam się jej uroczą buzią~

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny wpis, zaciekawiła mnie część kanałów. Sama uwielbiam Dayeong's Beauty oraz Sissel AB.

    azjatyckiecukierki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście wielbię Wengie. Część osób może ją kojarzyć choćby z tego, że nagrała film z Prince Makiem z JJCC. Ogólnie jest strasznie kochaną osobą, ma świetnego kota i daje super porady. Jej filmy są dobrze zrobione i ciekawe. Naprawdę ją polecam.

    OdpowiedzUsuń