29.04.2016

Kwietniowy przegląd k-popowy

  Kolejny miesiąc, kolejny przegląd k-popowy! Zdecydowanie podoba mi się takie podsumowanie miesiąca, można dzięki temu przypomnieć sobie kilka piosenek czy poznać nowe. Na marginesie, nie zwracajcie na razie uwagi na wygląd bloga, ponieważ jeszcze nad tym pracuję, tylko potrzebuję więcej czasu i inspiracji haha♥

♥ Ulubiony comeback


Baaardzo lubię Twice, od samego debiutu zainteresowały mnie i nawet zadałam sobie trud, żeby poznać członkinie. Trochę obawiałam się, że ich comeback mnie zawiedzie, ale nic mylnego! Piosenka nie jest nudna, teledysk ciekawy (niestety tu musiałam zamieścić dance version), każda z dziewcząt wygląda ślicznie, chociaż Jungyeon trochę skrzywdzili fryzurą a`la garnek. Jedyne co mi nieco przeszkadza, to wymowa słów "cheer up".

♥ Najgorszy comeback


Generalnie nie słucham tego zespołu, ponieważ ich debiutancka piosenka mimo zagoszczenia na mojej liście odtwarzania, nie była odtwarzana zbyt często. Tym razem ich comeback także zupełnie nie przypadł mi do gustu, uważam że utwór jest nudny, co niestety częściej zdarza się w przypadku girlsbandów niż boysbandów.

♥ Skandal
Pracownica sklepu spożywczego opublikowała paragon, który rzekomo należał do Kaia i Krystal; poza takimi produktami jak czipsy i czekolada, na paragonie znajdowały się również paczki prezerwatyw. O dziwo jednak większość netizens stanęła po stronie pary mówiąc, że oboje idole są dorośli i mają prawo do współżycia, a pracownica sklepu musiała zwariować i próbuje wywołać skandal, ponieważ nie ma tak naprawdę potwierdzenia, że paragon należał do słynnej pary.


 Newsy
W tym miesiącu wyszły dwie, świetne jak dla mnie informacje - wydanie albumu BTS zakańczającego serię o młodości, a także K-CON we Francji. Chociaż na K-CON raczej się nie wybieram, dla Europy to wspaniała okazja do wykazania się i pokazania, że tutaj także jest mnóstwo fanów koreańskiej muzyki i kultury. Albumy BTS natomiast już zamówiłam, także możecie się również spodziewać recenzji, gdy już je dostanę! 



Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Fuko Co Ci się stało w oko na snapie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam z łokcia na urodzinach haha

      Usuń