26.04.2016

FILM: Siedem Dni


 Oglądałam ten film już kilka lat temu; wówczas jeszcze nie wiedziałam, że jest koreański. Co ważniejsze, film został puszczony w polskiej telewizji - dlatego podałam polski tytuł.

Tytuł: Siedem dni / Seven Days
Oryginalny tytuł: 세븐 데이즈 (Sebeun Deijeu)
Gatunek: Kryminał, thriller
Rok wydania: 2007
Główni bohaterowie: Yoo Ji Yeon (Kim Yun Jin), Kim Seong Yeol (Park Hie-Sun), Han Sook Hee (Kim Mi Suk)

  Yoo Ji Yeon jest wyśmienitą panią prokurator. Prowadzi życie samotnej matki i niemal każdy ubiega się o jej zatrudnienie na stanowisku prokuratora. Przez to nie poświęca wystarczająco czasu swojej córce. Pewnego dnia, na zawodach sportowych, jej dziecko zostaje porwane. Porywacz żąda od Ji Yeon, aby podczas rozprawy udało się jej uniewinnić oskarżonego o morderstwo człowieka. Kobieta nie ma innego wyjścia i pomimo wielu prób odzyskania córki na inny sposób, w końcu podejmuje się wzięcia udziału w rozprawie.
  W poszukiwaniach dziecka pomaga jej najlepszy przyjaciel, Kim Seong Yeol, który będąc w policji sam ma z nią nieco na pieńku. Pyskaty i arogancki decyduje się pomóc przyjaciółce. Mimo wszczętej rozprawy Ji Yeon nadal poszukuje dziecka, chcąc odnaleźć je na własną rękę - porywacz zabronił jej kontaktu z policją.

  Film trzyma w napięciu, nie dłuży się, a fabuła nie jest naciągana. Ukazuje, jak ważny jest dobry kontakt rodzica z dzieckiem, i jak dziecko bardzo potrzebuje uwagi od rodzica. Gra aktorska jest naprawdę dobra, a zabawna postać Kim Seong Yeola umila oglądanie.

Plusy:
+ Nienaciągana fabuła
+ Dobra gra aktorska
+ Odpowiednia oprawa muzyczna
+ Klimat filmu

Minusy:
Jak dla mnie brakmimo że nie sadzę, że film jest doskonały.



Ktoś z Was oglądał "세븐 데이즈"? Jak Wam się podobał?

Moja ocena:



A czy ktoś z Was oglądał ten film? Jak się podobał?

Do przeczytania~

Ask ✩ Instagram



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz