23.04.2016

Co u mnie + mini zakupy

  Hej!

Ostatnio moje dni są nieco mniej nudne niż zazwyczaj. Powoli kończę prawo jazdy, muszę podciągnąć oceny, bo zostało coraz mniej czasu, dodatkowo mam remont i możliwe, że przeniosę się do innego, większego pokoju. Cieszę się, że jest trochę lepiej iż było i mam nadzieję, że w końcu znajdę więcej czasu i pomysłów na prowadzenie bloga.

Przechodząc do trochę ciekawszej strony postu, pokażę wam co kupiłam na aktualnej wyprzedaży w Naturze (wspominałam, że kocham ich wyprzedaże?).

Jedynie gąbeczka i serum do rzęs nie są z Natury~
W Naturze kupiłam bazę pod cienie z Catrice (korektor z tej samej firmy jednak nie do końca się sprawdził), kępki rzęs oraz trzy cienie z Kobo - są świetnie napigmentowane i występują w różnorodnej kolorystyce. Gąbeczka to podróbka beauty blendera i jest nieco ścięta z drugiej strony, czego tutaj nie widać. Zawsze byłam zwolenniczką używania palców do nakładania wszelkich podkładów czy korektorów, ale gdy jakiś czas temu zaczęłam używać płaskiej gąbki z Rossmana, polubiłam taki rodzaj aplikacji.
Serum do rzęs z L'biotici natomiast wydaje mi się działać, używam go od środy i mam wrażenie, że są już nieco dłuższe. Kosztuje ok. 15 zł i jest do kupienia w aptekach.


Nazwy cieni:
 u góry: Lavender Blush i urban gray
u dołu: Deep sapphire (nr 121)


Cienie bardzo ładnie się skomponowały gdy zrobiłam swapy, czego w sumie się nie spodziewałam haha :D


  A propo remontów pokoi, sprawiłam sobie nową komodę, a ozdobiłam ją między innymi ładnymi zdjęciami. Moja mama przyglądała się im dobrą minutę.


  Na koniec chcę przypomnieć, że mam nowego snapa: milkypinku. Możecie wysyłać mi snapy, zawsze wszystkie otwieram, proszę tylko o brak zbędnego i nudnego spamu, za który z czasem mogę blokować.


Do przeczytania! ♥

Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Och, nowy szablon widzę... czy czym to jest hehe ;)
    Jest taki... inny, ale ważne, aby tobie się podobał. Oczywiście nie mówię, że jest zły czy brzydki tylko... taki inny XD
    Fajny pościk, można się dowiedzieć z niego chociażby o tym, że w Naturze jest wyprzedaż :D
    Też muszę sprawić sobie taką gąbeczkę ;/
    Powiesz ile za nią zapłaciłaś? :)
    Pozdrawiam :)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad wyglądem jeszcze pracuję także mam nadzieję że będzie ładniej, a gąbeczka też była w promocji i dałam 10 zł :)

      Usuń