13.03.2016

[WeeklyFuko] #5 I'm Jelly Baby

 Już daaawno nie było postu z serii Weekly Fuko, więc uznałam, że warto nieco odświeżyć tą serię! Zwłaszcza, że tym razem z pewnością mam czym się dzielić.
 Jak na razie pracuję nad swoimi ocenami i wieloma innymi rzeczami, więc czasami ciężko skupić mi się na napisaniu jakiegoś dłuższego postu. Od jutra jednak są rekolekcje, więc mam nadzieję, że w tym czasie będę mogła napisać dla Was coś dłuższego. (◡‿◡✿)



Piosenka do potańczenia: AOA Cream - I'm Jelly Baby
Do spania: Jungkook & Rap Monster - Fools


  Piosenka AOA Cream spodobała mi się po pierwszym przesłuchaniu, o czym pisałam na mojej stronie na Facebooku. Co do coveru chłopców z BTS - nic dodać nic ująć, po raz kolejny - mimo miłości do głosu Troya Sivana - wolę cover, niż oryginał.



Produktem jest nic innego jak zestaw pędzli, o którym pisałam w poprzednim poście! Niemal codziennie go używałam i byłam naprawdę wielokrotnie zadowolona, dlatego uważam to za produkt tygodnia.


Zapraszam do przeczytania poprzedniego postu, jeśli chcecie dowiedzieć się o nich więcej ♥


Kosmetykiem tygodnia, a w sumie miesiąca (bo w tym tygodniu go nie użyłam, ale ćśś) jest szminka z Maca, kolor 'Stone'.


Ten odcień chłodnego brązu pochłonął moje serce i musiałam ją mieć... bałam się na początku, że nie będzie mi pasować, ale myślę, że nie wygląda źle.

Mam fotę ze Słowackim jak na blogerkę przystało.


 I to by było na tyle! Dzięki za przeczytanie i do następnego postu~♥

Ask ✩ Instagram




3 komentarze:

  1. Aw, jakie ładne brwi, haha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ładnie Ci w takim kolorze szminki ❤ To chyba najlepszy kolor dla Ciebie, szkoda tylko, że taki ciemny, niezbyt na lato/wiosne, bo wyglądasz CUDNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pomadka jest cudowna *o*


    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń