12.03.2016

Morphe Brushes Deluxe Vegan Set

  Hej!

Już na ostatniej wishliście wspominałam, że marzy mi się set pędzli. Chcę nauczyć się czegoś nowego, rozwijać się i mieć więcej możliwości związanych z makijażem. Postanowiłam na początek zakupić więc zestaw 9 pędzli z firmy Morphe Brushes - Deluxe Vegan Set. Zestaw składa się z (tłumaczenie tego na polski nie byłoby chyba dobrym pomysłem...):

1. Flat Foundation Brush
2. Angle Blush Brush
3. Tapered Powder Brush
4. Flat Bronzer Brush
5. Chisel Fluff Brush
6. Oval Flat Brush
7.Soft Fan Brush
8. Round Crease Brush
9. Angel liner Brush

Innymi słowy - pięć pędzli "do twarzy" (podkład, puder, róż, bronzer, rozświetlacz) i cztery do oczu. Normalnie wolałabym zamówić jakiś zestaw samych pędzli do oczu, uznałam jednak, że warto mieć w swojej kolekcji te kilka pędzli, po które może nie będę sięgać tak często, ale zawsze będę mogła coś poćwiczyć i nauczyć się - chociażby nakładać rozświetlacz czy róż.



Set nabyłam na Glowstore! Przyszedł do mnie po 2 dniach (kurierem), w dodatku gratisowo dostałam kredkę do brwi.
Pędzle były starannie zapakowane, co bardzo mi się podoba - wiem przynajmniej, że się łatwo nie zniszczą.


Jak widać dwóch pędzli już używałam


  Pędzle zostały wykonane z syntetycznego włosia czego się trochę obawiałam, uznałam jednak, że zaufam dobrej firmie. Nie myłam ich jeszcze, ale na pewno zrobię update w poście gdy tylko to zrobię!
  Są przyjemne w dotyku i jak na razie jestem z nich zadowolona. Planuję zakup jeszcze przynajmniej kilku pędzli - między innymi do brwi czy do nakładania cieni - jednak na razie zadowolę się tym. Mam nadzieję, że efektami już niedługo będę się mogła z Wami podzielić!


Do przeczytania~♥

Ask ✩ Instagram


1 komentarz:

  1. też ostatnio poluję na pędzle, chyba po świętach zamówię sobie ze spectrum cosmetics, bo również są wegańskie i zachwalane przez ludzi :)

    OdpowiedzUsuń