18.03.2016

Fitness w Korei!

  Można by pomyśleć, że Korea trzyma się swoich kanonów rękami i nogami ze względu na to, że na przestrzeni lat ciężko znaleźć różnice między najbardziej pożądanym wyglądem. Znajdują się jednak osoby, które przełamują kanon szczuplutkiej sylwetki i stają się popularne ze względu na... fitness! 


  Dotychczas pożądana figura, reprezentowana przez idolki, to szczuplutka sylwetka, jednak najlepiej z tzw. S-line, czyli ładnym biustem i pośladkami. Mimo tego, Koreańczykom często podobają się wysportowane, umięśnione sylwetki trenerek fitness, które furorę robią między innymi na Instagramie.


@euddeume_

@seungok_yu


@yejunghwa

  Filmik z udziałem Ye JungHwa:





 Również niektóre idolki zamiast tylko się odchudzać, dbają o swoją sylwetkę i często uprawiają fitness czy pilates. Świetnym przykładem może być Soyou z Sistar, która nawet zagrała w SNL jako trenerka!



  Obecnie wiele z trenerek fitness bierze udział w reklamach - głównie sportowej odzieży, a także zostają modelkami. Według mnie to świetnie, że tak wiele Koreanek przełamuje stereotyp drobniutkiej dziewczyny i rozpowszechnia coś tak świetnego jak fitness czy pilates oraz zdrowy tryb życia.

A Wy co o tym sądzicie? Podobają się Wam takie wysportowane figury? ♥

Ask ✩ Instagram


2 komentarze:

  1. Jejku jaki cudowny post. Twój blog mnie urzekł, jeszcze takiego nie widziałam!!!

    tumblrandgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuuu zazdroszczę im figur *o* chyba właśnie znalazłam motywacje do ćwiczeń <3

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń