02.03.2016

DRAMA: Personal Taste


  Tą dramę miałam okazję obejrzeć już dobre 3-4 lata temu, jednak nadal mile ją wspominam i kiedyś podjęłam się nawet ponownego jej oglądania. Lekka, zabawna i wkręcająca - mam nadzieję, że nie tylko dla mnie.

Tytuł: Personal Taste / Personal Preferance
Oryginalny tytuł: 개인의 취향 (Gaein-ui Jwihyang)
Gatunek: Komedia romantyczna
Rok wydania: 2010
Ilość odcinków: 16
Główni bohaterowie: Jeon Jin Ho (Lee Min Ho), Park Gae In (Son Ye Jin), Kim In Hee (Wang Ji Hye), Han Chang Ryul (Kim Ji Suk).

  Tę dramę miałam oglądać już o wiele wcześniej, i miała nosić miano mojej pierwszej. Nigdzie nie mogłam znaleźć polskiej wersji, więc zrezygnowałam z tego pomysłu, dopóki przyjaciółka nie podetknęła mi tłumaczonych odcinków pod nos. Już po pierwszym odcinku totalnie się wkręciłam i ciężko było odciągnąć mnie od komputera - potrafiłam siedzieć do pierwszej-drugiej w nocy (w ciągu tygodnia, gdzie w końcu chodzi się do szkoły) byle by zobaczyć, co będzie dziać się dalej.

  Na początku poznajemy Park Gae In, niezdarną kobietę przed trzydziestką. Mieszka ona w Sanggojae - wspaniałym domu stworzonego przez świetnego architekta - jej ojca. Zraniona przez swojego byłego chłopaka, Han Chang Ryula i równie byłą przyjaciółkę, Kim In Hee, poznaje architekta Jeon Jin Ho, a w wyniku wielu nieporozumień przykleja mu łatkę geja. Wykorzystując tą sytuację, mężczyzna wprowadza się do Sanggojae, ponieważ budowla ma znaczący wpływ na wygraną w przetargu o budowę galerii Dan, nad której projektem pracuje. Jak potoczą się losy wiecznie kłócącej się dwójki i jak będą wyglądać ich stosunki z dwoma wrogami bohaterki - dowiemy się w kolejnych odcinkach.

 Czuję, że ta drama zawsze będzie usytuowana na szczycie mojej listy. Mimo, że niektóre momenty były drażniące (głównie ze względu na okropnie wredną postać Kim In Hee), dramę ogląda się przyjemnie i naprawdę wciąga do swojego pokręconego świata. Poza tym świetnie ukazuje, jak w Korei patrzy się na homoseksualizm.

Plusy:
+ Przystojny Lee Min Ho jako główny bohater
+ Oprawa muzyczna
+ Zakończenia odcinków, które namawiają nas do oglądania dalszych
+ Zabawne momenty rozluźniające atmosferę
+ Dobrze przedstawiony wątek romantyczny

Minusy:
Wredna postać byłej przyjaciółki głównej bohaterki, która ciągle wszystko psuje i może nieco irytować widza

Moja ocena:



Dajcie znać w komentarzach, czy oglądaliście "개인의 취향" i czy Wam się spodobało!

2 komentarze:

  1. To moja pierwsza drama i jak pierwsze odcinki mnie nie przekonały tak później zarwałam dla niej noc :D jest jedną z moich ulubionych no i gra w niej Lee Min Ho, więc nie mogłoby być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie ją oglądałaś? :<

    OdpowiedzUsuń