23.02.2016

Wishlista #7

  Nowy rok, to nadszedł i czas na nową wishlistę! Nie wiem kiedy uda mi się ją "spełnić", ale samo tworzenie wishlisty sprawia przyjemność, więc czemu nie? Nie zawsze kupi się to co chce, ale fajnie ustalić sobie jakieś "cele" i zdobyć chociaż kilka.


♥ Pędzle z Hakuro



To mój najbliższy goal. Planuję zakup zestawu pędzli z Hakuro, bo zaczynam odczuwać coraz większy brak odpowiednich "narzędzi". Dlaczego akurat ta firma? Ich pędzle są stosunkowo tanie a wiem, że dobre. Wiedząc już że są dobrej jakości i fajnie się ich używa, nie bardzo chcę ryzykować z celowaniem w inną, przykładowo tańszą i mniej znaną firmę.

♥ Bomber jacket


To bardziej odległe marzenie, bo i tak mam za dużo kurtek i moja mama prawdopodobnie wyrzuciłaby mnie za drzwi z nimi wszystkimi gdybym dokupiła kolejną. Na pewno jednak chciałabym mieć posiadać bomber jacket, bo zaczęłam strasznie lubić kolor khaki (chociaż niekoniecznie kupiłabym taką), a sama kurtka według mnie wygląda naprawdę ładnie i wbrew pozorom dosyć...szykownie?


♥ Spodenki z wysokim stanem


Po prostu - typowe spodenki z wysokim stanem, które często widuje się wśród girlsbandów. Widziałam kiedyś podobne w jednej z sieciówek, ale na osobie wyglądały naprawdę tragicznie, więc moje poszukiwania spoczęły na dłuższy czas. Może kiedyś uda mi się dorwać taki komplecik lub chociaż sam dół...

  W najbliższych planach mam także jakieś kosmetyki (nigdy za wiele, nie?) i może - jak mi się uda - najnowsze DVD BTS.

A Wam co ostatnio się marzy? ♥

Ask ✩ Instagram


8 komentarzy:

  1. mi się marzy więcej czasu XDD nie wyrabiam ze wszystkim co się dookoła mnie dzieje XDD *ukryta rozpacz* ale spodenki są cudne tylko ciężko dostać takie naprawdę ładne /:

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bomberke poluje od dłuższego czasu i jestem troszkę podłamana, bo te poniżej 200zł są za krótkie (jestem wysoka no i niestety na mnie wyglądają śmiesznie), a te dłuższe przekraczają już mój budżet kurtkowy :") Poluje na czarną, choć khaki też są ładne, ale dosłownie widzę je wszędzie i... Nie wiem, jestem typem osoby, która woli mieć "inne" rzeczy, a nie powtarzające się :P Widziałam śliczną, bordową bomberke, niestety za krótką </3
    Co do spodenek z wysokim stanem strasznie mi się podobają, ale jest mały minus, bo większość, które widziałam przez to, że są z wyższym stanem odsłaniają kawałki pośladków, a nie jestem tego fanem :/ (nie mówię już o spodenkach, które można nosić pod nimi jak połowa gbandów np)
    A jeśli chodzi o pędzelki to... nie moja działka! :P

    Życzę spełnienia wszystkich rzeczy z tej list~! Pozdrawiam c:

    / meeh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtrące się, ale co mi tam. W Stradivariusie patrzyłaś? Tam kupiłam swoją, taką beżową, ale widziałam też bordo, czarne, khaki + dwie w nietypowych kolorach, coś jak baby pink i baby blue. Nie są drogie i dla mnie nie były ani za długie, ani za krótkie, ale ja to ja, na każdym cichu leży inaczej ;)

      /TimeTraveler

      Usuń
    2. O nich przede wszystkim mówiłam ;; Bo taka cena i chciałam od razu dwie brać: czarną i bordową, bo cuda... Ale naprawdę, wyglądałam komicznie, bo jednak źle na mnie takie krótkie leżą :/ Mówię ci, ból niesamowity! Ale cieszę się, że ci się udało kupić, noś ją z dumą i za mnie xd Btw dzięki za zainteresowanie!

      / meeh

      Usuń
  3. Na mojej wishliście królują rzeczy z BTS xD
    Dvd kupiłam , to już jedno odhaczone z listy :D, nastepnie w kolejcw jest karta jkook z 2nd Muster, a tak z nie-btsowych rzeczy to w te wakacje muszę ale to muszę znaleźć sobie strój kąpielowy z wyższym stanem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się marzą pędzelki z Too Faced, ale nie wiem, czy jestem gotowa wydać tyle pieniędzy na pędzle do makijażu, bo jednak nie jestem pro XD
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Martensy 1461, mam zamiar je już za niedługo kupić! 😇

    OdpowiedzUsuń
  6. Och mamy naprawde podobne marzenia xd
    Świetny post ^^
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    ----------------------------http://forbeautynayoon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń