06.02.2016

Urodzinowe prezenty

  Cześć!

  Dzisiaj chciałam wam pokazać pochwalić się, jakie dostałam prezenty na urodziny. Ze wszystkich bardzo się cieszę, bo jestem osobą która zawsze docenia sam gest; cieszy mnie fakt, że ktoś o mnie pamiętał.
  Najpierw prezenty, które dostałam na imprezie od znajomych z klasy i Jirin!

♥ Paletka Naked 3 z Urban Decay




  Byłam w niemałym szoku, gdy ujrzałam opakowanie tej paletki... nie sądziłam, że wszyscy kupią mi coś, co od dosyć dawna chciałam. Paletka ma przepiękne kolory w odcieniach różu, a ja przecież kocham różowy. Paletka zawiera cienie matowe, perłowe i metaliczne, a ich pigmentacja jest naprawdę...wow.


Kompaktowy tangle teezer, liquid lipstick z Sephory i bransoletka z Lilou




Jak to Wiksa powiedziała, TT złoty, bo glam life. Bransoletka z Lilou jest od Jirin i są na niej przekochane grawery!




♥ Album na zdjęcia z BTS 

To również prezent od Jirin, a w środku jest kilka naszych zdjęć; nawet te z koncertu BTS! T^T






  Jak widać jest w nim także miejsce na karty (np. z albumów), ale nie wiem, czy swoje tam pochowam.

Perfumy od Katy Perry



  O to w sumie poprosiłam mamę, bo zapach tych perfum chodził za mną odkąd pierwszy raz je powąchałam...

♥ Paletka Naked Chocolate z Makeup Revolution



Dostałam ją od zaprzyjaźnionych sąsiadów i uważam to za naprawdę uroczy gest, a paletka jest w ślicznych kolorach. Idealna do wszelkich nude makijaży.

♥ Biżuteria od babci


Moja babcia uznała, że chce zostawić mi jakąś pamiątkę; dostałam od niej bransoletkę i naszyjnik, a symbole na tym drugim oznaczają wiarę, nadzieję i miłość - ta symbolika strasznie mi się podoba mimo, że jestem niewierząca.

To by było na tyle. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek dostała tyle na urodziny, no ale to jednak osiemnastka! Szkoda, że takie chwile tak szybko mijają i ten wyjątkowy dzień szybko odchodzi w zapomnienie.

Do przeczytania~♥


Ask ✩ Instagram



9 komentarzy:

  1. Łał bardzo ładne dostałaś prezenty na 18-stkę ^-^ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty! Czekam az w koncu pokazesz nam, co zdzialalas z tych palet :) Mam pytanko, na ile mniej wiecej zdjec jest ten album z bts?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś przygotować! Policzyłam i jest na 26 zdjęć, nie licząc miejsc na karty~

      Usuń
    2. Wielkie dzieki!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda ten perfum~ Oraz tak jak poprzedniczka - czekam, aż pokażesz nam jakiś makijaż

    Również mam pytanie - Kiedy wrócisz na aska? :_:
    Miłego dnia~

    OdpowiedzUsuń
  4. usunęłaś aska?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale cudne prezenty na 18 <3 też czekam co wyczarujesz z tych palet ^^

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka naked3 - marzenie! ♥
    Cieszę się, że miło spędziłaś swoje urodziny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Woo chyba najfajniejszy prezent od Jirin! Chociaaż paletki też są fajne, ładnw nude kolory ^^
    http://yumiczanowyworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń