27.02.2016

OOTD: Mood Change pt.2

  Cześć!
Dzisiaj mam dla was kolejną, już mniejszą porcję zdjęć. Mam nadzieję, że się spodobają!
Poza tym, jak wielu z Was odlicza dni do kolejnego wolnego? Chyba trochę za bardzo się rozleniwiłam i na myśl o szkole bardzo mi się nie chce mimo że wiem, jakie są z tego benefity... to chyba znak, że tym razem zimowa atmosfera udzieliła mi się trochę za bardzo, haha. Czas się wziąć do roboty!

Spodnie: Pull & Bear
Bluzka: New Yorker
Futro: New Yorker
Buty: H&M












Ask ✩ Instagram


5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.
    Podoba mi się ich klimat. ^^

    Zapraszam do mnie ---> http://kawai--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie od dołu troszkę ostrość ci walnęła, ale zdjęcia oraz cała stylizacja i tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, tak ma być ;) Dziękuję!

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest strasznie urocze! :3
    Zostało moją nową tapetą na laptopie, nie masz nic przeciwko? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja tapeta Twój wybór, miło mi! :D

      Usuń