17.02.2016

OOTD: Mood Change pt.1

  Gdy była u mnie Jirin, dzień przed jej wyjazdem uznałyśmy, że porobimy zdjęcia w drodze na moją ulubioną włoską pizzę. Uwierzcie mi, że nie ma nic lepszego... pizza na cienkim cieście, ze śmietanką, szynką i kukurydzą. Tak jak niemal wszystkie pizze są dla mnie za ciężkie, tak tą potrafię zjeść całą sama. Sama byłam zaskoczona... ale wracając do tematu zdjęć - oto ich pierwsza część! Z góry przepraszam za potem mało ogarnięte włosy, ale wiatr i ogólna pogoda zrobiły swoje...


Spodnie: Pull & Bear
Bluzka: New Yorker
Futro: New Yorker
Buty: H&M













Do przeczytania! ♥

Ask ✩ Instagram



10 komentarzy:

  1. Aw~ bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się jak się uśmiechasz. Czekam na cześć drugą
    Miłego dnia~

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw~ bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się jak się uśmiechasz. Czekam na cześć drugą
    Miłego dnia~

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarte i ostatnie zdjęcie są genialne *o* Cudowne paznokcie

    http://azjatyckiecukierki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :* ostatnie wygrywa wszystko! Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 zdjęciue jest takie uroczee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa ostatnie zdjęcia mnie kupiły <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są cudowne, ale gdy się uśmiechasz jesteś jeszcze ślicznejsza niż zwykle ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim to mieście?

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ^^ a 6 zdjęcie to życie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak się uśmiechasz, to jesteś taka śliczna *u*
    Cudowne zdjęcia! ❤

    OdpowiedzUsuń