20.02.2016

FITspiracje

  Już połowa lutego, niedługo marzec, zaraz potem wakacje. Zleci w mgnieniu oka (maturzystom zwłaszcza), dlatego pewnie wiele z nas chce zadbać o sylwetkę. Wiem, że niektórzy mają problem ze zmotywowaniem się - nie każdy potrafi przekonać samego siebie do tego, aby ruszyć się i o siebie zadbać. Mam więc dla was zdjęcia, które - mam nadzieję - zachęcą Was do workoutu; nieważne, czy chcecie zrzucić zbędne kilogramy czy tylko nabrać mięśni - mówię Wam z własnego doświadczenia, że ćwiczenia potrafią niesamowicie poprawić nastrój. Przedstawiam kilka zdjęć, które mi osobiście dają zachętę do ćwiczeń i walki o ładniejsze i bardziej wysportowane, stonowane ciało.
Miłego oglądania i co ważniejsze - motywowania! ♥












Ask ✩ Instagram


4 komentarze:

  1. Przecież Ty już masz takie ciało! Nawet bardziej umięśnione ;) dodasz jakieś zdjęcie swojej aktualnej figury? Ostatnie było bardzo dawno temu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To bardziej motywacja dla innych niż samej mnie, bo zdjęcia zazwyczaj niewiele mi dają. Postaram się coś dodać, chociaż aktualnie ćwiczę mniej ;^;

      Usuń
  2. ładnie ukształtowane a nie "stonowane"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś takiego jak stonowane ;)

      Usuń