10.02.2016

Czerwony alarm dla cery!

  Na pewno miewacie dni, gdy same nie poznajecie swojej skóry. Jakikolwiek byłby jej codzienny stan zawsze znajdzie się coś, co jeszcze bardziej podsyci nasz humor. Nagłe pojawienie się jakiegoś pryszcza, krostki, sucha skóra czy cienie pod oczami od niewyspania - to wszystko bywa zmorą każdej z nas. Dzisiaj powiem Wam, jak ja sobie z tym radzę - może którejś z Was się to przyda!

♥ Na krostki i pryszcze - Sudocrem

  Sudocrem to tania i bardzo wydajna maść, która potrafi zdziałać cuda. Szczerze powiedziawszy cokolwiek dzieje się z moją cerą - zazwyczaj sięgam po niego. Najlepszy jest jednak na wszelkie niepożądane "kropki" na twarzy które wysusza, dzięki czemu schodzą dosyć szybko, a czasem - po jednym dniu. Można go wmasować w dane miejsce, lub zostawić cienką warstewkę - wszystko zależy do Was.



♥ Na suchą skórę - krem lub maść nagietkowa

Zawsze gdy czuję, że moja twarz błaga o nawilżenie (w taką pogodę czasami nawet odpowiednia ilość wody nie starcza) sięgam po kem nagietkowy z Ziai. Jego konsystencja jest bardzo gęsta więc można by pomyśleć, że zapycha cerę, dlatego sama wolę uważać i używam go raz, dwa razy w tygodniu. Na pewno też nie nada się dla tłustej cery ze względu na to, że sam jest tłusty, jednak jeśli ktoś chciałby spróbować jak sprawdzi się dla niego, w aptekach są również maści nagietkowe o takim samym działaniu.



♥ Na podkrążone oczy - okłady z czarnej herbaty

Czyli nic prostszego - zaparzamy mocną herbatę, a potem moczymy w niej waciki, które nakładamy na oczy. Oczywiście - waciki nie mogą być gorące! Skóra oczu jest delikatna. Najlepiej jest je nieco schłodzić w lodówce, a potem leżeć z okładem około 15 minut. Można spróbować również maseczki z pokrojonych ogórków, ponieważ mają właściwości rozjaśniające.
Dodatkowo, jeśli macie cienie pod oczami - nie męczcie ich ciężkimi korektorami! To tylko pogorszy sprawę; lepiej użyć czegoś lżejszego i rozświetlającego.

sr: smaki.pl

Mam nadzieję, że komuś z Was się to przyda. Może macie własne sposoby na problemy z cerą?

Do przeczytania~♥



Ask ✩ Instagram



8 komentarzy:

  1. Bardzo dobre rady! :) Dzięki Sandra, trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uratowalas mi zycie tym postem... Moja cera ma gorsze dni i wyglada tragicznie. Zamierzasz moze zrobic niedlugo jakis tutorial? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy 'sudocrem' można stosować do tłustej cery lub trądzikowej cery, ponieważ, nie będę ukrywać, że taką cerę posiadam i tłuste kremy pogarszają sprawę, więc stąd moje pytanie, czy mogę ten używać i czy nie sprawi, że będzie jeszcze gorzej T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tłustej cery, więc niestety nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć :( Wydaje mi się, że on nawet wysusza to co ma (nie w sensie, że cera robi się sucha!), ale no nie mam porównania.

      Usuń
    2. Hej! Ja mam tłustą i trądzikową cerę, Sudocrem sprawdza się u mnie świetnie. Wysusza niepotrzebnych gości, zostawiając skórę miękką w dotyku :) Pozdrówki :3

      Usuń
    3. Ja popieram Magdalenę Wosiek - już po pierwszym razie skóra jest gładsza (jeśli masz duży problem z trądzikiem) i przyjemniejsza w dotyku!

      Usuń
  4. Kocham Sudocrem! <3 Zazwyczaj ratuje mi tyłek w nagłych przypadkach, choć używam regularnie ^^ Fajnie że znalazłam jakąś zwolenniczkę tego cuda :3

    OdpowiedzUsuń