16.01.2016

Dlaczego Rap Monster i Suga są moimi rolemodelami

  Na tym blogu wiele razy pokazałam już, że BTS jest dla mnie czymś więcej niż zespołem. Łączy się to również z tym, że składa się on z osób, które bardzo szanuję i które są dla mnie inspiracją.
  Mimo tego, że moim biasem jest Jungkook, bardzo lubię również pozostałych członków, co zdarzyło mi się właściwie pierwszy raz od czasów bycia Shawolem. Z tego powodu dwóch z nich, po pewnym czasie, śmiałam nazwać swoimi rolemodelami - osobami, które szczególnie inspirują mnie do zmian w sobie, do przemyśleń, do rozwoju. Są nimi Rap Monster i Suga.

  Rap Monster jest bardzo inteligentną osobą. Ma jedno z najwyższych IQ w k-popie (148), był także w top 1,3% ludzi w Korei, którzy mają najwyższe wyniki w nauce. Już sam ten fakt sprawił, że dostałam nieco motywacji. Przechodząc jednak do jego inteligencji, wiele razy wykazał się świetnym podejściem do wielu spraw, jej przejaw ukazał się także w jego mixtape RM, gdzie teksty piosenek posiadają niesamowity przekaz. Można by powiedzieć, że Namjoon nauczył mnie nieco innego podejścia do życia - chociażby tego, że ludzie przychodzą i odchodzą (tekst do "Awakening").
Imponuje mi także, że mimo życia w raczej konserwatywnym kraju, otwarcie wspiera LGBT.


  Z kolei Suga bardzo dużo przeszedł, by znaleźć się tu gdzie jest w tej chwili. Gdy postanowił zająć się muzyką, jego rodzice nie popierali jego pomysłu i samodzielnie wyjechał do Seulu, aby spełnić swoje marzenia. Był wtedy gdzieś w moim wieku, co jest naprawdę imponujące, bo ja się boję sama zadzwonić po pizzę... Podobno ledwo starczało mu na czynsz na mieszkanie, ale robił wszystko by móc się rozwijać i coś osiągnąć.
To co również mi w nim imponuje, to jego charakter - a przynajmniej to, co się nam pokazuje, bo oczywiście nie znam go osobiście. Jest silny, asertywny i jakby to powiedział (gdyby znał lepiej angielski) - he ain't givin' a fuck. Wbrew pozorom jest opiekuńczy i martwi się o innych, ale ta jego chłodna "powłoka" sprawia, że wówczas bardziej docenia się jego ciepłą stronę.
Yoongi uwielbia się samokształcić i rozwijać, cały czas pracuje nad swoją muzyką, komponuje, gra na pianinie. Podziwiam go za to, że jest taki samodzielny i odważny, bo myślę, że wiele jego poczynań wymagało odwagi.


Jest wiele rzeczy, które sprawiają, że dzięki nim inaczej postrzegam pewne rzeczy, życie, świat, a także zaczynam poważniej myśleć nad tym, co chciałabym osiągnąć i czego się nauczyć.

A czy Wy macie kogoś, kto jest dla Was wyjątkową inspiracją? Piszcie w komentarzach! ♥


Ask ✩ Instagram


7 komentarzy:

  1. W moim przypadku to także RM i Suga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza kpopem jest to Michael Jackson, ale że o gejpopach tu mowa, w moim przypadku również jest to Suga.
    Dzisiaj o nim dużo myślałam i doszłam do wniosku, że mamy całkiem podobne charaktery. Zimne z zewnątrz, pozornie mające na wszystko wyjebane, ale tak naprawdę oboje mamy osoby, dla których potrafimy się otworzyć. Poza tym, jest dla mnie naprawdę dużą motywacją, zważając na to, że osiągnął swoje cele POMIMO, że nikt w niego nie wierzył. To daje mi mocnego kopa i sama zaczynam wierzyć w to, że i mi uda mi się spełnić marzenia...
    Mogłabym tak się o tym rozpisać, ale padam na twarz.
    Pozdrawiam!
    Malffu. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! To że był silny i wierzył sam w siebie to już ogromna motywacja, a co dopiero to co osiągnął... Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. mnie inspirują Rap Monster, Suga, Wang Jackson a także Michael Clifford i ty Fuko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie inspiruje RM i Suga ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! *-* Moim UB także jest Jungkook. I muszę się z tobą zgodzić :) Rap Monster naprawdę pisze wartościowe teksty. Moją ulubioną piosenką jest "Do You". A Suga miał trudne dzieciństwo i pochodził z dość biednej rodziny. I na początku nie miał wsparcia ze strony swoich rodziców itd. Naprawdę podziwiam całe BTS <3

    A tak poza tym, wpadłam na twój blog przypadkiem :D Na pewno będę tu częściej zaglądała ^^ Zapraszam również na mojego bloga. Piszę tam swój pierwszy, amatorski fanfiction oczywiście o Bangtan Boys :) --> http://fanfictionopowiadaniabtskpop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń