05.01.2016

[#7] Inspirujący Tumblr + Nowy Rok!

  Cześć i witam Was pierwszy raz w nowym roku! Osobiście chyba pierwszy raz tak słabo odczułam, że nadszedł. Mój sylwester był spokojny, ale spędzony w bardzo fajnym towarzystwie, więc nie mam na co narzekać i nie chciałabym spędzić go inaczej.
  Chciałabym, żeby w tym roku blog na dobre się rozkręcił, ale nie wiem jak z tym wyjdzie. Przede wszystkim chodzi mi o więcej outfit postów,  czasami ciężko o dobre zdjęcia czy w ogóle fotografa - ale popracuję nad tym. Mam nadzieję, że posty będą bardziej regularnie (przez szkołę niestety trochę to zaniedbałam), może też uda mi się jakoś wrócić na Youtube... no ale bez gdybania. Przejdźmy do tumblrowych zdjęć, których nie było tu od września!





Gdy zobaczyłam to zdjęcie byłam nieźle wcięta obecnością tego małego leoparda... nie wiem jak tam się znalazł i czy to legalne, ale samo zdjęcie jest przeurocze, więc niech już będzie.





Wbrew pozorom tu wcale nie chodzi mi o sukienkę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)




Moja niemalże wymarzona paletka z Urban Decay, Naked 3... ma po prostu prześliczną gamę kolorów, idealnie trafiającą w mój gust.




Różowe niebo to najlepsze niebo. Ostatnio dosyć często się takie widywało - gdy jechałam do Katowic było całkiem podobnie.









No a tutaj włosy marzeń! Moja miłość do ciemnych włosów nadal trwa, zapuszczanie również. Mam nadzieję, że szybko mnie nie weźmie na ponowne eksperymenty...

A jak Wam minął Sylwester? Macie jakieś plany związane z 2016 rokiem? ♥


Ask ✩ Instagram


9 komentarzy:

  1. Nie wiem co przeuroczego jest w zdjęciu młodego leoparda (tygrysek XDDDDDD) prawdopodobnie zabranego od matki i swojego naturalnego środowiska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, nagle cętki to dla mnie paski, już poprawiam....
      Samo zdjęcie jest urocze, równie dobrze może być tak, że zwierzak został porzucony przez matkę i jest sztucznie karmiony, więc nie ma co gdybać.

      Usuń
    2. Dlatego zamiast być pod opieką specjalistów jest miziany przez jakąś laskę w porsche. No jasne

      Usuń
    3. Fuck logic. Swag with leopard.

      Usuń
  2. Hmm, typowe wielkie tyłki i cycki z tumblra to nie moje aesthetic

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, tyłek taki wielki, wow, nie uszanowanko. Weź wyjdź z nim, jest okropny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i dwa ostatnie zdjęcia mnie wprost zauroczyły, a o postanowieniach pisałam trochę u siebie :)

    www.enubinnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, bardzo ci się gusta zmieniły droga Fuko. Jestem na bieżąco z twoim blogiem już ponad dwa lata i widać dużą różnicę. Nie jest ona jednak zła! Mimo wszystko widać, że dojrzałaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, miło mi to słyszeć! To też nie jest tak, że nie lubię już tego co kiedyś, ale faktycznie podoba mi się wiele innych rzeczy, na które kiedyś pewnie bym nawet nie spojrzała.

      Usuń