06.12.2015

[WeeklyFuko] #4 House of Cards

  Cześć! ♥

Święta coraz bliżej... jak ten czas leci, prawda? Nawet nie wiem kiedy ten listopad minął. Dlatego też nawet nie zorientowałam się, jak dawno nie było Weekly Fuko... czas to naprawić!


♥ BTS - "뱁새"
♥ Troye Sivan - "Youth"


Nie słuchałam jeszcze całego nowego albumu BTS, ale 뱁새 zdecydowanie należy do moich faworytów. Jest nietuzinkowa i ma sarkastyczny wydźwięk, poza tym strasznie podobają mi się te dziwne gry głosem.
Muzyka Troye ogólnie strasznie mi się podoba, a "Youth" nie jest wyjątkiem!




Truskawkowy balsam do ciała z Daisy Fun

Kocham truskawki i chociaż ten balsam nie pachnie tak spektakularnie jakby mógł, to i tak jest fajny. Ma dosyć rzadką konsystencję, więc nie trzeba nakładać go dużo aby rozprowadzić go na większej powierzchni. Mimo to wydaje się średnio wydajny, ale nie narzekam.




Podkład Astor Skin Match Protect

  Nigdy nie sądziłam, że w końcu skuszę się na podkład. Nie mogłam jednak odmówić promocjom w Rossmanie i postanowiłam na próbę kupić fluid który wiem, że jest lekki. W ciemno wzięłam najjaśniejszy odcień (porcelain), a i tak za pierwszym razem miałam wrażenie, że jest za ciemny...
 Nie używam go na co dzień; planuję używać go raczej na jakieś większe wyjścia czy zimą, aby ochronić skórę i być mniej czerwoną.



  Po takim czasie trudno było mi wybrać jakieś zaserduszkowane na Tumblrze zdjęcie, ale zdecydowałam się na pokazanie Wam tego; strasznie spodobał mi się ten makijaż!



A jak Wy czujecie się mając perspektywę nadchodzących świąt i - co więcej - nowego roku? ♥

Ask ✩ Instagram



8 komentarzy:

  1. Ech...nigdy nie korzystałam z fluidu. Zawsze wydawały się mi jakieś podejrzane lol
    Ech, ja tam nie czuję żadnych świąt. Jedynie egzaminy się zbliżają TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze jedno ,,Ech'' co?

      Usuń
    2. Autor po prostu lubi anafory xD

      Usuń
  2. Używałam tego balsamu, ale miał chyba inne opakowanie :)
    W związku z nadchodzącymi świętami zaczęłam już odkurzać swoją świąteczną playlistę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż jest cudowny *o*

    http://azjatyckiecukierki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, to boję się używać fluidów... Mam wrażenie, że strasznie zapychają pory i powodują większe przetłuszczanie się skóry. Mam też kolejne dziwne wrażenie, że fluidów mogą używać tylko kobiety, takie mniej więcej od dwudziestu-paru lat, ponieważ myślę iż taki fluid może zniszczyć młodą skórę... XD Droga Fuko, czy mogłabyś rozwiać moje dziwne obawy i spostrzeżenia na temat fluidów? ;3
    Pozdrawiam i życzę weny na kolejne posty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twoje obawy, bo sama tak miałam! Ciężkie fluidy faktycznie mogą zapchać cerę ale prawda jest taka, że jeśli podkład jest dobrze dobrany i co ważniejsze - dokładnie zmywany, to cerze nie ma prawa stać się krzywda.

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie ^.^ Już trochę mniej boję się używać fluidów :3 Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń