23.12.2015

Listopadowy haul

  Na dzisiaj mam dla Was trochę spóźniony haul listopadowy, jednak nie miałam kiedy się za to wziąć - listopad i grudzień to były dla mnie ciężkie miesiące. Udało mi się jednak pospełniać trochę rzeczy z wishlisty!

♥ Spodnie z wysokim stanem (Pull & Bear)



  W końcu dorwałam spodnie, o których długo marzyłam. Co prawda na początku gdy je kupiłam miałam wrażenie, że są za małe (mam długie nogi i wąską talię, więc ciężko czasami znaleźć coś pasującego), ale z czasem się przekonałam. Są dosyć wygodne i co dla mnie najważniejsze - mają kieszenie. Irytuje mnie, że wiele spodni z wysokich stanem ich nie ma.

Obcisła sukienka z golfem (Asos)




  Tą sukienkę kupiłam od jednej z Vintedzianek. Gdy ją dostałam zakochałam się od razu! Idealnie przylega do ciała, jest baaardzo wygodna, a w dodatku jest w niej ciepło. Jest dosyć długa, ale tutaj mam ją ciut podwiniętą (nie specjalnie oczywiście). Mimo, że nie przepadam za zielonym, to ten kolor także mnie urzekł - kojarzy mi się trochę ze świętami.


♥ Kosmetyki z Maca

Wybaczcie pozdzierany lakier



Czyli marzenie każdej maniaczki makijażu! Szminka to Velvet Teddy, kredka - whirl. Chciałam pomadkę w jakimś neutralnym kolorze, bo większość mam w wyrazistych, ostrych kolorach. Jestem generalnie bardzo zadowolona - szminka mimo bycia matową przy nakładaniu łatwo się rozprowadza, w dodatku pachnie wanilią! Kredka również fajnie się sprawdza, jednak jeśli mam być szczera - nie wiem, czy warte są swojej ceny. Jeśli ktoś szuka zamiennika na Maca, Golden Rose zdecydowanie daje radę.



Dzięki za przeczytanie!

A jak wam mija wolne~? ♥

Ask ✩ Instagram


11 komentarzy:

  1. żal mi ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ta zielona sukienka 😉Przepieknie w niej wygladasz💛👑

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul, ta sukienka jest niesamowita, tez taka chce *~*

    OdpowiedzUsuń
  4. na pierwszym zdj za bardzo wciągasz brzuch, przez co wyglądasz b. nienaturalnie :x ale sukienka za to boska!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam cię Fuko, ale nie masz wcale długich nóg. Jesteś po prostu chuda i tyle :x
    Ja też mam tak, że spodnie z wysokim stanem są na mnie dobre w nogach, ale o wiele za duże w tali... większość dziewczyn tak ma :|||
    I zgadzam się z powyższym komentarzem... na pierwszym zdjęciu wyglądasz jakbyś wciągała brzuch ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chodzi mi o sam fakt że moje nogi mają ponad 90 cm...?

      Usuń
  6. Gdzie kupiłaś te buciki? *zdjęcie w zielonej sukience z golfem*

    OdpowiedzUsuń