26.12.2015

BTS Season's Greetings 2016


  Także w tym roku BTS "zaskoczyło" fanów wydaniem drugiego w ich karierze Season's Greetings. Tym razem opakowanie jest czarne, badassowe i metalowe, a w środku czeka na nas trochę więcej niespodzianek! Zestaw kupiłam standardowo na kpoptown.



W środku znajdziemy:
- Obrazek do postawienia
- Kalendarz w formie plakatu
- Stojący kalendarz
- Scheduler
- Zestaw naklejek
- Pop-ups
- Kartkę 'od' BTS
- DVD - ok. 45 min.



  Naklejek przyznaję - nie mam zamiaru używać (są przeurocze i przedstawiają chłopców ukazujących różne emocje), ale pop-ups - zdecydowanie tak! Aczkolwiek jeszcze nie wiem jak, hehe...




Nie robiłam zdjęcia plakatowi, ponieważ nie chciałam już go rozkładać, ale wydaje mi się, że jego forma jest ciut mniej wygodna jeśli chodzi o kalendarz (ale kto tu patrzy na kalendarz...), jednak papier jest znacznie lepszy niż poprzednio, a plakat - ciut większy..


  Kalendarz na biurko i scheduler mają nieco inną formę graficzną niż ostatnio - tym razem miejsce na różne dodatkowe wpisy znajduje się na tym biurkowym, a nie pod każdym miesiącem w notesie.
W schedulerze oczywiście znów znajdziemy zdjęcia - tym razem także na lepszym papierze.





Biurkowy kalendarz wygląda tak:




Wszystko naprawdę mi się podoba, jest typowo w stylu Bangtanów (zeszłoroczne SG było bardziej... urocze?). Papier na których wydrukowane są zdjęcia jest znacznie lepszy, gładszy, a scheduler wygląda elegancko i oficjalnie. To co mi się trochę nie podoba to to, że w kalendarzach nie ma już zaznaczonych takich dat jak w poprzednim - na przykład "Rap Monster pierwszy raz napisał tekst piosenki". Rozumiem, że nie chcieli tego powielać, ale i tak smutno. Daty urodzin - jak widać - nadal są zaznaczone!
Wydaje mi się, że w to SG włożono więcej pieniędzy jeśli chodzi o wykonanie, ale jeśli chodzi o DVD to nie da się go porównać z poprzednim - na tej zasadzie, że żadne nie jest lepsze. W obu dzieją się podobne rzeczy, chociaż mam wrażenie, że tutaj mało co było zza kulis tych sesji... Za to są mini wywiady z chłopcami dotyczące tego roku i nie tylko - czego żałują, jak widzą siebie za 10 lat i tak dalej.

  Jeśli ktoś lubi być zorganizowany czy też lubi zaglądać w stare kalendarze i wspominać - zdecydowanie polecam, nie tylko SG z BTS, ale także z innymi zespołami, bo niemal każdy bardziej znany wydaje takie zestawy.

A Wy lubicie kalendarze, czy raczej nie jesteście przyzwyczajeni do używania takich rzeczy? ♥


Ask ✩ Instagram


9 komentarzy:

  1. Lol z twojego aska myślałam że nie dostajesz nic na święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie dostałam tego na święta, sama kupiłam.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Na jakiej stronce kupiłaś SG i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, teraz jest mi jeszcze bardziej smutno, że nie udało mi się tego dorwać wcześniej.
    Fajnie wszystko napisałaś, zdjęcia są naprawdę ładne i zdecydowanie zachęciłaś mnie do tego, aby to kupić.
    Chciałabym tylko wiedzieć, ile wykosztowałaś się na to cudo?

    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest jeszcze dostępne!
      Razem z przesyłką lekko ponad 200 zł >:
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Właściwie to znalazłam osobę, która mi to ściągnie jako taki pośrednik, bo sama jeszcze nie zamawiałam nic z żadnej strony typu kpoptown czy ktown4u. Pytam dla porównania, ponieważ ja będę płacić prawdopodobnie 250 zł i bałam się, że różnica cenowa okaże się być większa.

      No nic, w takim razie bardzo dziękuję~!

      Usuń
  4. Uzależniłam sję od twojego bloga kociku :3 Szczęśliwego nowego roku! <3
    http://sakihidekiowszystkiminiczym.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń